AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Jeg er i midten av 30årene, bare VGS utdannelse, men har jobbet med resepsjonist-arbeid (datasystem, bokføring, arkivering etc) siden i over ti år (+en del annet). Jeg er god på data og kan antakelig mer om vårt interne datasystem enn noen andre på jobben min. Men jeg holder på å gå fullstendig på veggene av kundebehandling. Jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker. For det første er det blitt slik under korona at jobben "følger" meg hjem fordi vi har forsøkt å hjelpe kunder når vi har holdt koronastengt. (Vanskelig å forklare, men jeg føler meg hele tiden "på vakt" nå nesten.) Jeg er også så lei kunder at jeg blir sprø. Vi har stort sett gretne gamle menn som kunder, og jeg er så leia av å må stå på pinne lange dager, kvelder, morgenkvister, helger, rød-dager, you name it, for suringer som bare er ufine og irriterende tilbake. Og selv de som ikke er irriterende føles bare "i veien" for meg. Stygt å si det sånn, og jeg betjener jo de som alle andre kunder, men det er personlig hos meg problemet ligger. Jeg er så lei kunder nå rett og slett at jeg vil spy. Jeg blir sur og grinete av tanken. Jeg lurer på, finnes det noen jobber (trenger ikke være supert betalt, jeg har allerede latterlig dårlig betalt) som er for eks bare kontor eller noe - altså UTEN noen form for kundebehandling/brukere/klienter/etc? Altså der jeg IKKE trenger å forholde meg til noen med å glise og smile og være superhyggelig hele dagen etc. Jeg vil bare gjøre en jobb og klokke ut. Noen tips? Ikke transport (kjører ikke) eller noe som krever utdanning jeg ikke har (ja...jeg vet.. men jeg er realistisk.) Anonymkode: 6bdea...d6a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Administrasjons arbeid på skole ? Arkivmedarbeider , «kontordame»? Anonymkode: fb208...310 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 Kan du noe regnskap? Anonymkode: fb208...310
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kan du noe regnskap? Anonymkode: fb208...310 tja, ikke på nivå med regnskapsførere - men tar "regnskapet" på jobben min før vi sender det videre til regnskap, om det er forståelig Anonymkode: 6bdea...d6a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Administrasjons arbeid på skole ? Arkivmedarbeider , «kontordame»? Anonymkode: fb208...310 Administrasjon på skole høres egentlig veldig spennende ut. Men tror de jobbene er tviholdes ganske godt på (men det er helt klart noe jeg kunne tenkt meg! takk for tips!) Anonymkode: 6bdea...d6a
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #7 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jobber du i GET? Anonymkode: e232b...697 Haha nei 😄 Men mener du GET som i bredbånd? Trodde ikke det fantes lengre forøvrig Anonymkode: 6bdea...d6a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #8 Skrevet 11. mai 2022 Næringsmiddelindustri. Kommer på jobb, skifter, stempler inn, gjør oppgavene, stempler ut, skifter, drar hjem, og tenker ikke på jobben før neste arbeidsdag. Ingen andre enn sjefen har telefonnummer, har ikke jobbmail. Hotellresepsjon: stempler inn, sjekker inn/ut gjester, stempler ut. Må håndtere gjester da, men de fleste ser man kun en gang... det er svæææært sjeldent man følger opp kundene noe mer enn innsjekk eller restaurant-anbefalning, og aldri ut over arbeidstiden. Anonymkode: 1e78c...399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå