AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Har tenkt å gi penger til jente som står konfirmant nå snart. Men jeg kunne tenkt meg å gi henne en liten gave ved siden av som et minne fra denne dagen. Så jeg har tenkt på et enkelt, men pent smykke. Samtidig så virker det ikke som hun er så opptatt av slike ting. Ikke enda ihvertfall. Andre gavetips til sånn rundt 500 kr? Penger skal hun også få. I dag er det jo vanlig å vippse pengegave, men jeg har ikke vært i så mange konfirmasjoner. Skriver dere bare på konfirmasjonskortet at penger kr xxxx er vippset? Kunne en skrevet eller gjort det på en litt artigere måte? Feks så kommer mange kort med pengelomme, så jeg tenkte litt på å legge en «lapp» der med tekst på eller noe i den dur. ☺️ Anonymkode: ef043...f3b
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Smykke er fint, øredobber? noen fine sko? Anonymkode: ab9ba...e2c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 Jeg vippser pengegave til en konfirmant nå snart, og tenkte skrive på kortet at jeg vippser en pengegave. Jeg ønsker ikke skrive beløp på kortet, da jeg syns ikke andre gjester trenger å få innsyn i det, men nevner beløpet til konfirmanten på forskudd😊 Anonymkode: 1fa49...bcb
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg vippser pengegave til en konfirmant nå snart, og tenkte skrive på kortet at jeg vippser en pengegave. Jeg ønsker ikke skrive beløp på kortet, da jeg syns ikke andre gjester trenger å få innsyn i det, men nevner beløpet til konfirmanten på forskudd😊 Anonymkode: 1fa49...bcb Det er sikkert lurt å ikke skrive beløp ja. 😊 Anonymkode: ef043...f3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå