AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Denne tråden er til dere som har vært i Russland. Det har vært så mye snakk om dem den siste tiden, så jeg tenkte at det hadde vært morsomt å se litt på hvordan russertiden har utviklet seg den siste tiden. Jeg var der selv for noen år siden, og kan bare beskrive det som en flott tid. Anonymkode: 3a119...baa 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Min tid som russisk? Anonymkode: fb0b0...d11 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 Jeg bodde i Russland et år tidlig på nittitallet for å lære meg russisk. Min russertid var veldig spennende, alt var eksotisk og i byen jeg bodde var det fremdeles sovjet-tiden som rådde. Man spiste i kantiner, handling i butikker besto av endeløse køer til ulike kasser for å betale, hente ut varene et annet sted osv. Men folkene, kulturen og litteraturen, teater og opera, og fester der det flommet med vodka og sjampanskoje.... ❤️ ❤️ ❤️ Er så glad for at jeg fikk oppleve denne siden av Russland. Anonymkode: 4a836...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå