AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Kunne du sagt det til en mann du ikke var interessert i? Anonymkode: 46af8...ca0
FrøkenFri Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kunne du sagt det til en mann du ikke var interessert i? Anonymkode: 46af8...ca0 Nei, det kunne jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 Nei, langt ifra. Bare menn som sier sånt når de ikke er interessert. Kvinner flest vil bli kvitt de man ikke er interessert i, og da oppmuntrer man ikke til videre treff, så bare spør henne om å møtes igjen! Anonymkode: 172a0...f22 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 Datet ei som snakket om hva vi kunne gjøre neste gang vi møtes. Men det ble ikke noe av da hun avlyste og fortalte at hun var forlovet. Anonymkode: a1de6...906 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 51 minutter siden, AnonymBruker said: Datet ei som snakket om hva vi kunne gjøre neste gang vi møtes. Men det ble ikke noe av da hun avlyste og fortalte at hun var forlovet. Anonymkode: a1de6...906 Og dette er sikkert vanlig, not. Anonymkode: 172a0...f22 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #6 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kunne du sagt det til en mann du ikke var interessert i? Anonymkode: 46af8...ca0 Opplevd det fleire gangar som mann, så ja damer seier slikt istadenfor å sei nei ansikt te ansikt. Anonymkode: 30ac6...66d 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #7 Skrevet 10. mai 2022 Nei, ville ikke vist interesse eller vært så eksplisitt om jeg ikke ville at han skulle foreslå et møte til. Fra hennes side har hun nå sagt til deg: be meg ut Anonymkode: 9df17...83c 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #8 Skrevet 10. mai 2022 Ikke uten å mene det der og da, men av og til får man kalde føtter etter å ha summet seg litt. Jeg var på et par dater med en mann som var veldig intens, og jeg ble dratt litt med i starten. Etter å ha tenkt gjennom datene innså jeg at han absolutt ikke var en jeg burde involvere meg i. Jeg er ikke stolt av det, men jeg endte opp med å ghoste og blokkere ham, fikk helt panikk, noe som bekreftet at dette var helt feil for meg, jeg har gode instinkter. Anonymkode: e1b0b...3f6
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #9 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ikke uten å mene det der og da, men av og til får man kalde føtter etter å ha summet seg litt. Jeg var på et par dater med en mann som var veldig intens, og jeg ble dratt litt med i starten. Etter å ha tenkt gjennom datene innså jeg at han absolutt ikke var en jeg burde involvere meg i. Jeg er ikke stolt av det, men jeg endte opp med å ghoste og blokkere ham, fikk helt panikk, noe som bekreftet at dette var helt feil for meg, jeg har gode instinkter. Anonymkode: e1b0b...3f6 Så utrolig sjarmende oppførsel🙄 Anonymkode: 46af8...ca0 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #10 Skrevet 10. mai 2022 Nei, men samtidig synes jeg det er en litt irriterende ting å si. En 3 timer land date her, og der, men føler du ikke at det går noen vei? Ikke at det bare er hennes feil da. Anonymkode: 8947b...2ad 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #11 Skrevet 10. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Så utrolig sjarmende oppførsel🙄 Anonymkode: 46af8...ca0 Absolutt ikke, og det er eneste gang jeg har vært så kjip. Jeg ble syk rett etter andre date og det var noe med måten han skrev på kombinert med et par røde flagg som gjorde at jeg kuttet tvert. Jeg har litt problemer med å sette grenser for meg selv og jeg er rimelig sikker på at han ville ha overkjørt meg fullstendig. Anonymkode: e1b0b...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #12 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Absolutt ikke, og det er eneste gang jeg har vært så kjip. Jeg ble syk rett etter andre date og det var noe med måten han skrev på kombinert med et par røde flagg som gjorde at jeg kuttet tvert. Jeg har litt problemer med å sette grenser for meg selv og jeg er rimelig sikker på at han ville ha overkjørt meg fullstendig. Anonymkode: e1b0b...3f6 Bra du har lært. Vi gjør alle feil her i livet👍 Anonymkode: 46af8...ca0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #13 Skrevet 11. mai 2022 Kvinner sier ikke dette. Menn gjør. Anonymkode: 972cf...091
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #14 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei, men samtidig synes jeg det er en litt irriterende ting å si. En 3 timer land date her, og der, men føler du ikke at det går noen vei? Ikke at det bare er hennes feil da. Anonymkode: 8947b...2ad Jo jeg følte det gikk veldig bra og vi pratet en god stund utendørs i solen etter at vi hadde pratet innendørs på pub. Stemningen var veldig avslappet og jeg føler meg glad når jeg tenker på henne. Men da jeg sendte melding et par dager senere skrev hun at hun hadde fått en dårlig nyhet og at hun skulle gi beskjed når hun hadde kommet seg litt. Det er noen dager siden. Det kan jo selvfølgelig være sant at det har skjedd noe, jeg har en liten mistanke om hva det evt kan være. Hun har mye å tenke på i forbindelse med jobb. Men jeg må innrømme at jeg blir redd når kvinner svarer på den måten. Anonymkode: 46af8...ca0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #15 Skrevet 11. mai 2022 Kvinner sier OFTE ting de ikke mener bare for å være hyggelig og politisk korrekte....så ikke ta det alvorlig. Anonymkode: 54a1e...add
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #17 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men da jeg sendte melding et par dager senere skrev hun at hun hadde fått en dårlig nyhet og at hun skulle gi beskjed når hun hadde kommet seg litt. Det er noen dager siden. Min personlige erfaring når kvinner skriver slike ting er at det alltid er en unnskyldning for å ikke treffes igjen. Uten unntak. Andre varianter er at de er blitt syke, har fått fryktelig mye å gjøre på jobb, trenger litt tid for seg selv akkurat nå etc. etc. etc. Anonymkode: 106fa...c65 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #18 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Min personlige erfaring når kvinner skriver slike ting er at det alltid er en unnskyldning for å ikke treffes igjen. Uten unntak. Andre varianter er at de er blitt syke, har fått fryktelig mye å gjøre på jobb, trenger litt tid for seg selv akkurat nå etc. etc. etc. Anonymkode: 106fa...c65 Det er akkurat det jeg frykter. Anonymkode: 46af8...ca0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #19 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er akkurat det jeg frykter. Anonymkode: 46af8...ca0 Ts her Oppdatering Hun spør nå om vi kan avtale å møtes igjen.😄 Anonymkode: 46af8...ca0 7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #20 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hun spør nå om vi kan avtale å møtes igjen.😄 Herlig! Lykke til 👏 Anonymkode: 106fa...c65 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå