AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Hei! Kanskje litt rart spørsmål, men - jeg skal på langhelg i Oslo og kunne tenke meg å finne noen trapper jeg kan trene i utendørs. Vi skal bo midt i Karl Johan så supert om det ikke er langt derfra. Jeg kan av ulike grunner ikke jogge så fint om det er gåavstand til trappene. Noen forslag? Anonymkode: ddcb0...d6b
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Opp og ned taket på operahuset? Mange bratte bakker rundt st. hanshaugen Anonymkode: 0bc0b...b0e 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 Hr. Aktiv skrev (1 time siden): Det er flere hotell der du kan bruke. Litt usikker på hva du mener? -ts Anonymkode: ddcb0...d6b
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 Det er ingen større utendørs trapper i Oslo sentrum som jeg kan se. Du må litt ut av byen. De andre har ment at du kan løpe trappa inne i et hotell. På plaza kanskje? Ta turen til Holmenkollen eller Korsvolltrappa, der finner du ordentlig trapp. Anonymkode: 56f25...0d2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #6 Skrevet 10. mai 2022 Det er ikke vanskelig å finne trapper i gåavstand fra Karl Johan. De er ikke lange, men du kan gå flere ganger opp og ned. Blant annet er det utenfor hovedinngangen til Oslo S og flytogterminalen, på Operahuset, Ekeberg og utenfor konserthuset på Vika. Sikkert mange flere, men er dette jeg kommer på i farta. Her er flere forslag hvis du drar litt ut av sentrum. Anonymkode: 250dd...2e3
Hr. Aktiv Skrevet 10. mai 2022 #7 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Litt usikker på hva du mener? -ts Anonymkode: ddcb0...d6b Oslo Plaza har trapp fra kjeller til loft. Du bør klare å få puls der.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #8 Skrevet 10. mai 2022 Tusen takk for alle tipsene! -ts Anonymkode: ddcb0...d6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå