Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan personlighet har denne babyen ø som litt større barn?😊

Anonymkode: ff085...30a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

3 år nå og fremdeles stort nærhetsbehov og veldig kosete. Elsker å sitte fanget, at vi koser med hender/føtter, osv. Kommer ofte bort bare for å få kos, før han stikker igjen 🥰 Ellers en aktiv og sprudlende gutt! 

Anonymkode: 113b7...45d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Klistremerkebabyen er fire år nå. Hun har ikke så stort fysisk nærhetsbehov, har ikke hatt tid tid til å sitte i fange siden hun var ca. ett år og er ikke spesielt glad i å blir strøket/kost på eller ligge/sitte inntil. Hun er en aktiv type, og veldig sosial. Hun vil være sammen med folk, prater med alle hun møter og vil være der ting skjer. 

Lillesøsteren som ikke var klistremerkebaby de første ukene en gang, men sov søtt i sprinkelseng og en vugge i stuen, er to år nå, veldig kosete og trives på fanget. Hun er roligere og mer sjenert. Hun likte å være inntil som baby hun også, men trengte det ikke for å sove og ikke gråte. 

Anonymkode: 28f66...cec

AnonymBruker
Skrevet

Takk til dere som deler😊

AnonymBruker
Skrevet

Han er ni måneder og en liten kosegris❤️

Anonymkode: 02dfc...52b

AnonymBruker
Skrevet

For og fra den nysgjerrige, -hva er en klistremerkebaby??

Anonymkode: 0ee2b...5f2

AnonymBruker
Skrevet

Snart 4 år gammel klistremerkebaby her, og han er fortsatt veldig glad i en kos nå og da, selv om det er lengre imellom enn før. Ellers er han en aktiv og fornøyd gutt med mora sitt temperament 😅 Han gir den beste kosen og jeg elsker klemmene og sussene hans, jeg setter mer pris på det nå enn jeg hadde vett til å gjøre da han var baby. Nå har vi en ny baby i hus, og jeg nyter kosen med baby på magen fordi jeg vet at det snart går over!

Anonymkode: 8fcf3...5e5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

For og fra den nysgjerrige, -hva er en klistremerkebaby??

Ligger litt i ordet. En som er som limt til mor. 

Anonymkode: 3ce5e...380

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det ble bedre, tok lang tid og det fikk veldig gradvis. Liker ikke store folkesamlinger. Ellers så er det full fart.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ble en rolig, empatisk, sosialt god og en kose på fanget gutt, han satt på fanget helt til han ble 12. Fortsatt en rolig sindig gutt nå på 15 år. 

Anonymkode: 404ec...db2

Gjest Albbas
Skrevet (endret)

Har to tidligere klistremerker og de har vidt forskjellige personligheter! Storebror er veldig følsom, trenger en del nærhet og trygghet i sosiale situasjoner, men ellers ikke veldig kosete. Han er rolig av seg og en skikkelig grubler. Lillesøster er utadvendt, har et stort temperament, ikke like følsom og ikke samme behov for nærhet og trygghet fra oss i sosiale situasjoner. Men på natta trenger hun fortsatt nærhet (tre år). Merker at det behovet begynner å minke på natt også. Hun deler gladelig ut kos til alle som vil ha, mens storebror ikke gir klem til andre enn meg og far. 😅

Endret av Albbas
AnonymBruker
Skrevet

Hun er nå 4 år. Fortsatt kosete. Sitter på fanget rundt en halvtime hver dag og trenger nærhet og kos. 

Empatisk, sosial og inkluderende. Rolig lynne, trygg og ikke noe utpreget trassete. Smart og kvikk. Og stort sett i kjempegodt humør. 

Hadde nok sovet oppå meg enda om hun fikk lov :skratte: 

Anonymkode: 1a41e...9d5

AnonymBruker
Skrevet

Gutt på 2 år her. Han er veeeeeldig aktiv, men også veldig kosete og kjærlig. Deler ut kyss og klemmer i hytt og pine til de han kjenner godt eller liker.

Anonymkode: f85fb...a8d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Gutt på 2 år her. Han er veeeeeldig aktiv, men også veldig kosete og kjærlig. Deler ut kyss og klemmer i hytt og pine til de han kjenner godt eller liker.

Anonymkode: f85fb...a8d

Samme her, bare gutt på 3 :)

Anonymkode: c89c1...f61

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ligger litt i ordet. En som er som limt til mor. 

Anonymkode: 3ce5e...380

Ah, haha , ja ok -jeg så for meg at det kunne være ett eller annet syndrom eller noe som gjorde at disse babyene fikk et klistremerke i papirene sine ved fødsel :)

AnonymBruker
Skrevet

Har 3 barn, minste var klistremerkebaby delux, lå ikke for seg selv første året, og omtrent kun jeg som var bra nok. Far kunne nesten ikke holde heller. Er nå 9 år gammel, og trenger fortsatt mye mer nærhet og kos enn de to andre har gjort hele veien. Litt mindre selvstendig,  og trives bedre med oss rundt enn å være alene f.eks.

Anonymkode: 0ca40...825

AnonymBruker
Skrevet

Klistremerket er åtte år, merker ikke noe til at han var klistremerke lenger. Lillesøster som ikke var det er mye mer kosete og trenger mer nærhet. 

Anonymkode: fc213...a5e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Treåring som var klistremerke her: liker fremdeles klemmer, sitte på fanget, bli bært  noen ganger og sove sammen. Er ikke glad i å leke alene/være alene. 

Ellers masse humør (på godt og vondt), ligger langt frem både motorisk, kognitivt og sosialt så ble flyttet opp ett år i barnehagen. 

sta, glimt i øyet, reflektert, empatisk og selvstendig. 

Anonymkode: 37db0...4a4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er over ett år nå og har blitt mye flinkere til å leke på egenhånd.  Jeg kan feks drive med lett husarbeid mens han leker for seg selv en stund. Synes de periodene han sitter for seg selv varer lenger og lenger. Men han vil jevnlig ha oppmerksomhet og kos. ( heldigvis ) 

Anonymkode: 6a89a...aba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 17.12):

Klistremerkebaby??? 

Anonymkode: e7f7f...d58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...