Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg straks 40 å barnløs, jeg har aldri vært sånn at jeg må ha barn men et lite indre ønske har alltid vært der. Nå er jeg 40 om noen mnd og endelig møtt en mann.... kun kjent han 4mnd men han sier hvis jeg vil ha barn så er han med på det.

Jeg er veldig særiøs og gjennomtenkt i allt jeg gjør og barn med en jeg ikke kjenner så Godt ennå virker farlig... men igjen så tikker klokka.

Føler både jeg vil og ikke tørr helt å ha eller ikke ha barn. 

Noen som har følt det samme og fikket første barnet etter fylt 40?

Anonymkode: df41b...07a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt samme situasjon. Jeg er 40 og prøver på barn nr. 3. Har to fra tidligere, og møtte altså mannen i mitt liv da jeg var nesten 39.

Tror det er mulig for mange å bli gravide i vår alder, har en venninne som i fjor fikk sitt første barn og hun var/er 40. GIkk veldig bra.

Anonymkode: 6a5e1...9ca

AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten bare bestemme deg for om du ønsker barn eller ikke. Et forhold kan ta slutt om man får barn etter 10 år sammen eller noen måneder. Når du er 40 år har du rett og slett ikke årevis på å finne ut om han er "the one", men får satse på at det går bra. Og går ikke forholdet bra, så har du hvertfall fått et barn tenker jeg. 

Anonymkode: 6a1e6...29e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fikk første og siste barn som 43 åring. Ville ikke ha barn,han overtalte meg. Ble gravid etter kun 4 mnd. Nå er sønnen vår 2,5, mannen stakk.  Angrer uansett ikke❤

Anonymkode: df77b...713

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ønsket å treffe både venner ig familie noen ganger før jeg fikk barn med en fyr, bare for å få en bedre forståelse av hvem denne mannen er.

Men jeg vet om folk som har fått barn sent i livet og derfor fort etter at man ble sammen og de holder sammen enda (barna er tenåringer).

Det kan gå veldig bra. 🤗

Det er også bedre at barnet kjenner sin far enn at du får barn med donor. Ikke fordi det er feil, men har man muligheten til å få barn med en mann så velger man helst det.

Anonymkode: 02af5...b40

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på, du vil ikke angre på et barn uansett hvordan det går. Kjenner flere som har fått barn som 40 åringer (inkludert meg selv) Ei mor i barnehagen til sønnen var 43 når hun fikk første 😊

Anonymkode: 6af4f...10e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...