Gå til innhold

Medforelder som baksnakker og sprer rykter.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En forelder i klassen til ungen min sprer løgner, dritt og lager generelt kvalme. H*n baksnakker meg og flere. Dette er sladder andre foreldre hører på og «føyer» seg etter. Jeg har tilkalt skolen om dette, og har dem på min side. Er bekymret pga. barna opp i dette mtp. at en så ustabil «voksen» person holder på slik. Hvordan forholder jeg meg videre til en medforelder som er så tett på skolen, barnet mitt og ja… generell trivsel i nærsamfunnet?

Anonymkode: c231f...00b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har også en slik- er ikke så mye å gjøre dessverre. Holder avstand så mye jeg kan, kommuniserer via tekst  osv

Anonymkode: 0f72d...3b7

Skrevet

Det er jo bare å forholde deg så normalt som det går an, hilser hvis du treffer mennesket i sosiale settinger og holder ellers avstand. Hvis mennesket prater om flere så er det vel kjent at hen sprer rykter og slikt.

Skrevet

Vi har også et par slike i klassen. 
slike foreldre blir gjennomskuet og folk skjønner etterhvert hvor dum de er. 
Godt å høre at skolen ser problemet! 
be skolen ha et felles foreldremøte hvor de tar opp voksnes rolle overfor barn osv. generelt, få gjerne med ppt etc på et slikt møte. 
kanskje det kan hjelpe, og det kan synke inn. 
men helt ærlig tror jeg ikke slike foreldre  skjønner at det gjelder de, og de ser ikke egen rolle 

ellers er det bare å holde avstand til slike folk, og ikke hverken snakk om de eller bruk energi på de.. de vil dø ut av seg selv 

AnonymBruker
Skrevet

Bare hold deg veldig langt unna. Kun ha den kontakten du må, ikke mer!

Anonymkode: 742b8...2fe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...