AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Hei, jeg tok nylig en test idag tidlig når jeg våknet og ble litt usikker på om jeg skimte en strek. Blir veldig forvirret for har hørt testene kan vise en spøkelsestrek/skyggestrek. Er det dette som er på min eller ser jeg syner? Anonymkode: a62c8...41e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Vet ikke helt om bildene kom med så legger de under her. Anonymkode: a62c8...41e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 Jeg syns også det der ser ut som strek! I tillegg får iallefall jeg veldig svake streker med de der. Ta en annen også hvis du har mulighet 😊 Anonymkode: cfcde...26e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 Olive_North skrev (2 minutter siden): Det er strek! Ikke skygge Kan legge med at jeg har veldig slimete utflod(?) startet for 2 dager siden. Og veldig ømme brystvorter. Men når jeg søkte opp dette kom det opp eggløsning. Har veldig uregelmessig mens, går ikke på prevensjon men ifølge appen Flo skal ikke dette være før rundt 5 dager +-. Jeg og samboer bruker ingen form for prevensjon uten hoppe av i svingen. Anonymkode: a62c8...41e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #6 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg syns også det der ser ut som strek! I tillegg får iallefall jeg veldig svake streker med de der. Ta en annen også hvis du har mulighet 😊 Anonymkode: cfcde...26e Takk for svar, denne ble tatt tidligere til morgenen idag ☺️ Jeg tok nettopp en ny men den viste ingen tegn annet enn 1 strek 😞 Anonymkode: a62c8...41e
Olive_North Skrevet 10. mai 2022 #7 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan legge med at jeg har veldig slimete utflod(?) startet for 2 dager siden. Og veldig ømme brystvorter. Men når jeg søkte opp dette kom det opp eggløsning. Har veldig uregelmessig mens, går ikke på prevensjon men ifølge appen Flo skal ikke dette være før rundt 5 dager +-. Jeg og samboer bruker ingen form for prevensjon uten hoppe av i svingen. Anonymkode: a62c8...41e Vet det er veldig vanskelig å vente litt til, og leste under at du tok en test senere igjen, men forsøk å ha litt tålmodighet og ta igjen i morgen kveld eller torsdag
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #8 Skrevet 10. mai 2022 Olive_North skrev (Akkurat nå): Vet det er veldig vanskelig å vente litt til, og leste under at du tok en test senere igjen, men forsøk å ha litt tålmodighet og ta igjen i morgen kveld eller torsdag Tusen takk for svar ❤️ Ble litt vanskelig vente med å ta ny til imorgen tidlig så tok den nå nylig. Men da tar jeg en ny torsdag. Hører veldig mange si man helst skal ta på morgenen. Har det veldig mye å si? veldig uerfaren på dette her 😅 Anonymkode: a62c8...41e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #9 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tusen takk for svar ❤️ Ble litt vanskelig vente med å ta ny til imorgen tidlig så tok den nå nylig. Men da tar jeg en ny torsdag. Hører veldig mange si man helst skal ta på morgenen. Har det veldig mye å si? veldig uerfaren på dette her 😅 Anonymkode: a62c8...41e Det er fordi urinen er mer konsentrert om morgenen ofte. Jeg for min del tester til alle døgnets tider. Får strek uansett, men kanskje noe svakere. 😊 Jeg kunne såvidt se skygger på lørdag og igår fikk jeg positiv digital og tydeligere strek på vanlig test🥰 lykke til!♥️ Anonymkode: cfcde...26e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #10 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er fordi urinen er mer konsentrert om morgenen ofte. Jeg for min del tester til alle døgnets tider. Får strek uansett, men kanskje noe svakere. 😊 Jeg kunne såvidt se skygger på lørdag og igår fikk jeg positiv digital og tydeligere strek på vanlig test🥰 lykke til!♥️ Anonymkode: cfcde...26e Gratulerer så mye❤️ Da får jeg bare krysse fingrene selvom det ikke blir planlagt om det skjer. Koselig er det uansett🥰 håpe test 2 ikke ga tydelig og riktig resultat idag siden det ble for utvannet 🥰 Anonymkode: a62c8...41e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #11 Skrevet 10. mai 2022 update/videre spørsmål Har noen opplevd få negativ test etter å fått en skyggetest eller positiv test, for så få positiv igjen? ☺️ Har en dårlig følelse for at denne bare var en skyggestrek, men vil prøve holde litt håp også. hva var deres bivirkninger? Selv søkte jeg opp det eneste jeg merket, og da fikk jeg opp symptomer på eggeløsning(?) slimete utflod og ømme brystvorter. vet ikke om dette har noe med saken å gjøre, med idag tidlig når jeg måtte på toalettet begynte jeg lekke når jeg gikk ned. Skjedde bare idag tidlig og ikke videre iløpet av dagen, aldri opplevd før. Anonymkode: a62c8...41e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #12 Skrevet 10. mai 2022 Så mange dager før forventet mens har jeg bare fått svak strek med morgenurin, ikke på ettermiddagen/kvelden. Har aldri fått svak strek hvis jeg ikke har vært gravid, men ser jo mange andre snakker om disse skyggestrekene. Har vært gravid 4 ganger og rundt forventet mens så har strekene vært mye tydeligere. Har ikke hatt andre symptomer enn det jeg vanligvis har før mensen, så det har ikke vært så mye til hjelp 😅 Anonymkode: 6de39...4b3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #13 Skrevet 10. mai 2022 tror nok du enda er veldig tidlig, og alle symptomer er nok kun symptom på økning av progestoron som alle får etter eggløsning. Du må nok nøye deg med tålmodighet og ta ny test i morgen 😁 Pleier å øke ca annenhver dag, så får du kanskje sterkere etterhvert. Anonymkode: 25c18...9f6
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #14 Skrevet 10. mai 2022 Er bare én strek der. Anonymkode: 6ec36...8d7
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #15 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så mange dager før forventet mens har jeg bare fått svak strek med morgenurin, ikke på ettermiddagen/kvelden. Har aldri fått svak strek hvis jeg ikke har vært gravid, men ser jo mange andre snakker om disse skyggestrekene. Har vært gravid 4 ganger og rundt forventet mens så har strekene vært mye tydeligere. Har ikke hatt andre symptomer enn det jeg vanligvis har før mensen, så det har ikke vært så mye til hjelp 😅 Anonymkode: 6de39...4b3 Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og se hva dagene videre viser 😀 kanskje jeg bare ser litt syner og synes jeg ser noe jeg ønsker og innbiller meg 😄 det er tross alt +- 5 dager før mens så kanskje jeg var litt for rask til å sjekke. Takk for svar hvertfall og ha en fin dag videre ❤️ Anonymkode: a62c8...41e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #16 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): tror nok du enda er veldig tidlig, og alle symptomer er nok kun symptom på økning av progestoron som alle får etter eggløsning. Du må nok nøye deg med tålmodighet og ta ny test i morgen 😁 Pleier å øke ca annenhver dag, så får du kanskje sterkere etterhvert. Anonymkode: 25c18...9f6 Tusen takk for svar, jeg var nok bare for rask med å ta en test😄 så du tror det er større sjanse dette bare er en skyggestrek eller ingen strek? 🥰 Anonymkode: a62c8...41e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #17 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er bare én strek der. Anonymkode: 6ec36...8d7 Takk for svar og mening ❤️🥰 så du tror det jeg så bare er en skyggestrek eller at jeg har stirret for lenge på testen og tror jeg ser noe? det er vel noe med at om man stirrer for lenge kan man se ting som ikke er der etterhvert. 😅 Anonymkode: a62c8...41e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #18 Skrevet 10. mai 2022 Skjønner utålmodigheten din! Jeg har testet hver eneste dag i over en uke, og fikk første skygge først lørdag. Da var jeg i tillegg over en 1 uke forsinket med mens, så derfor testet jeg hele tiden. Jeg har hatt forsinket eggløsning, så derfor testet jeg positivt så sent. Og de testene der har som sagt vært veldig svake hos meg! Jeg foretrekker nå clearblue (vanlig, med + ) og digital. Ellers har makesure sine strimler også vist mer tydelig, selv om de ikke er tidlig test. De selges på meny blant annet🥰 Fortsatt lykke til! Anonymkode: cfcde...26e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #19 Skrevet 10. mai 2022 Jeg har aldri fått sånne skyggestreker uten at jeg har vært gravid. Spennende 🙂 Anonymkode: 4ac5e...a98
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #20 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Skjønner utålmodigheten din! Jeg har testet hver eneste dag i over en uke, og fikk første skygge først lørdag. Da var jeg i tillegg over en 1 uke forsinket med mens, så derfor testet jeg hele tiden. Jeg har hatt forsinket eggløsning, så derfor testet jeg positivt så sent. Og de testene der har som sagt vært veldig svake hos meg! Jeg foretrekker nå clearblue (vanlig, med + ) og digital. Ellers har makesure sine strimler også vist mer tydelig, selv om de ikke er tidlig test. De selges på meny blant annet🥰 Fortsatt lykke til! Anonymkode: cfcde...26e Må med hånden på hjertet si at jeg har tatt test nesten hver dag de siste 3 dagene etter en rar følelse, og idag er første gang jeg opplevde skyggestreken hvis det virkelig var det jeg synes jeg så. Så var en liten nedtur når test 2 idag ble negativ. Men sånn er det, ikke er dette planlagt heller bare en liten ønsket overraskelse isåfall ❤️ Jeg skal se etter andre tester og heller gå innom apoteket kjøpe en clearblue digital. Test 1 idag var strimmel og test 2 var en av de type «pinne test med hette» fra Coop extra. Vet ikke om det har noe si?😄 uansett, takk for tiden du tok til å skrive melding for å dele tips og erfaring ❤️ Anonymkode: a62c8...41e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå