Ella-2 Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Husker jeg var på diverse hjemmepartyer da barna var små. Var også vertinne for noen. Ikke bare tupperware men også sminke, interiør etc. Men er det ikke så vanlig med slikt lenger? Litt avlegs? Veldig lenge siden jeg har vært på noe slikt. Kunne tenkt meg noen nye bokser av tupperware. Men det er kanskje mer vanlig å bestille direkte fra en konsulent på nettet nå?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Tupperware er like i vinden som før😊 om du går inn på hjemmesiden kan du finne nærmeste distributør og ringe dit og be om å bli oppringt av en forhandler f.eks., eller du kan bestille over telefon. Anonymkode: 51a54...04d
Ella-2 Skrevet 10. mai 2022 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2022 Takk for svar😊 Så da er det mer vanlig nå til dags å bestille på nettet enn å ha party?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 Ella-2 skrev (4 timer siden): Takk for svar😊 Så da er det mer vanlig nå til dags å bestille på nettet enn å ha party? Det kan jo ha litt med korona å gjøre de siste to årene… Anonymkode: cc31d...22c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 Ella-2 skrev (4 timer siden): Takk for svar😊 Så da er det mer vanlig nå til dags å bestille på nettet enn å ha party? Neida, men forhandlerne gikk over til digitale party pga pandemien og mange har fb-grupper. Nå har de åpnet for fysiske partyer igjen. Anonymkode: 51a54...04d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #6 Skrevet 10. mai 2022 Du kan nok finne de som har fysisk party, men helt ærlig syns jeg digitalt er mye greiere. Hun jeg pleier å handle oss har digitale party, viser frem varer, kommer med ideer og svare på spørsmål i chatten samtidig. Så er det greit å sende henne pm etterpå for flere spm eller bestillinger, syns det fungerer veldig bra. I tillegg kan jeg sitte i min egen sofa og slippe sosialieringen, win win. Anonymkode: 460bd...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå