AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Bidro dere noe økonomisk til russetiden til ungdommene deres? Eller måtte de betale det det kostet av egne penger? Anonymkode: a9e18...734
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Fikk ikke penger til russetiden. Men ble alltid hentet uansett når jeg ville hjem og hvor jeg var. Fikk hjelp til å lage til russebuksen, "opent hjem" for venner på overnatting Anonymkode: 8f4a1...ad5 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 Jeg er kanskje ikke den rette til å svare, for begge mine har gått yrkesfag og dermed ikke vært russ. Men de har festet. Og en ting er sikkert - jeg bidrar ikke økonomisk til fyll og døde hjerneceller. Jeg er helt med på at de skal ut og ha det gøy, men kostnaden med det, må de ta selv. På den annen side, så har jeg stått opp kl 4 om morgen og kjørt og hentet de når de har tatt bussen helt feil vei, eller sitter i en busskur og lurer på hvordan de skal klare å fote seg hjem. Anonymkode: e0cd5...624
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er kanskje ikke den rette til å svare, for begge mine har gått yrkesfag og dermed ikke vært russ. Men de har festet. Og en ting er sikkert - jeg bidrar ikke økonomisk til fyll og døde hjerneceller. Jeg er helt med på at de skal ut og ha det gøy, men kostnaden med det, må de ta selv. På den annen side, så har jeg stått opp kl 4 om morgen og kjørt og hentet de når de har tatt bussen helt feil vei, eller sitter i en busskur og lurer på hvordan de skal klare å fote seg hjem. Anonymkode: e0cd5...624 yrkesfag kan vel være russ dem også? hva er egentlig "svart-russ" til for? Anonymkode: 684b5...a4a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #5 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Fikk ikke penger til russetiden. Men ble alltid hentet uansett når jeg ville hjem og hvor jeg var. Fikk hjelp til å lage til russebuksen, "opent hjem" for venner på overnatting Anonymkode: 8f4a1...ad5 Samme her Anonymkode: 09a05...d30
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #6 Skrevet 11. mai 2022 Nei har ikke bidratt. Jeg ga litt pga en arv jeg har fått. Russen valgte å bruke noe av det på russefeiring. Ellers er alt fikset selv Anonymkode: 11e16...627
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #7 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg er kanskje ikke den rette til å svare, for begge mine har gått yrkesfag og dermed ikke vært russ. Men de har festet. Og en ting er sikkert - jeg bidrar ikke økonomisk til fyll og døde hjerneceller. Jeg er helt med på at de skal ut og ha det gøy, men kostnaden med det, må de ta selv. På den annen side, så har jeg stått opp kl 4 om morgen og kjørt og hentet de når de har tatt bussen helt feil vei, eller sitter i en busskur og lurer på hvordan de skal klare å fote seg hjem. Anonymkode: e0cd5...624 Yrkesrettet utdanning har russetid de og. Anonymkode: add8a...459
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #8 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bidro dere noe økonomisk til russetiden til ungdommene deres? Eller måtte de betale det det kostet av egne penger? Anonymkode: a9e18...734 Hun betalte alt selv, men ble alltid hentet på natta. Var ikke på buss eller bil. Anonymkode: 7f715...5c5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #9 Skrevet 11. mai 2022 Vi har hele tiden vært tydelig på at de må ordne dette økonomisk selv. Sønnen er russ nå. Han jobbet så mye han fikk mulighet til i hele fjor sommer. Jobbet dugnader. Gledet seg gjennom en dyster pandemi. Han har kjøpt russebil, russeklær og billetter til to festivaler. Det knep litt økonomisk, så vi bidro likevel med 2000 kr. Han har i tillegg lånt 5000 kr. av oss. Har fått seg sommerjobb. Man kan si mye om russetiden, men sønnen vår har virkelig blomstret! Endelig kan de være sosiale, etter en dyster pandemi også! Har aldri sett han stråle så mye som han gjør nå 💕 Anonymkode: f1b54...534
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #10 Skrevet 11. mai 2022 Har barn som er russ i år. Vi betalte russedressen og hotel på landstreffet som var i helgen. vår gutt har hatt en fantastisk tid, og har storkost seg 😊 Han er ikke med på buss eller bil. Men vi er en gjeng foreldre som henter og har hatt hus åpen for fest og vorspiel for de. Anonymkode: a4f57...c8f
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #11 Skrevet 11. mai 2022 Betalte alt selv, men jeg hadde nok fått litt penger hvis jeg hadde spurt. Ble alltid hentet når jeg hadde vært ute Anonymkode: 54a5b...470
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #12 Skrevet 12. mai 2022 Jeg fikk startpakken (bukse, lue og kort) av mamma. Resten fikset jeg selv. Anonymkode: 98073...fdf
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #13 Skrevet 12. mai 2022 ^og hun sponset et russetreff Anonymkode: 98073...fdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå