AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Jeg vet ikke hvorfor den ikke ble helt stiv. Kanskje han hadde litt presentasjonsangst? Men det rare var at jeg klarte å smårunke han litt fordet. Og tilslutt en liten blowjob, og han kom på ca 1min. Han ble nesten overrasket selv. Gjorde jeg en "god" jobb eller ikke? Han trakk seg desverre litt bort etterpå. Noe jeg ikke syntes så om... 😫 Sorry spm, men lurer bare. Kanskje best at menn svarer her. Anonymkode: 94fa9...016 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Det går fint an å komme uten å være hard. Anonymkode: e73ff...99e 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke hvorfor den ikke ble helt stiv. Kanskje han hadde litt presentasjonsangst? Men det rare var at jeg klarte å smårunke han litt fordet. Og tilslutt en liten blowjob, og han kom på ca 1min. Han ble nesten overrasket selv. Gjorde jeg en "god" jobb eller ikke? Han trakk seg desverre litt bort etterpå. Noe jeg ikke syntes så om... 😫 Sorry spm, men lurer bare. Kanskje best at menn svarer her. Anonymkode: 94fa9...016 Hva lurer du egentlig på? Ja, man kan komme uten at den er helt stiv. Det kan være forskjellige grunner til det, men høres helt klart ut som du gjorde en god jobb etter forholdene. Og ja, høres ut som det var litt prestasjonsangst, særlig hvis dette var første gangen deres. Anonymkode: a1f5d...a72 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 Du gjorde i hvert fall ikke noe feil, da hadde han ikke kommet. At han trakk seg litt bort etterpå er kanskje fordi han var litt flau over situasjonen? Man vil helst strutte av selvtillit når man kommer, så det var nok litt rart for gan også, selv om sånt skjer. Anonymkode: e8ce1...5c2 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 Opp gratulerer, en delvis impotent mann. For et kupp Anonymkode: 2d24d...76f 1
sicario Skrevet 10. mai 2022 #6 Skrevet 10. mai 2022 Grad av ereksjon har ingen ting å si for om man kan få orgasme eller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #8 Skrevet 10. mai 2022 Instinktet tilsier at man skal skyte sæden lengst mulig for å oppnå avkom, så han ble nok skuffet over sin egen prestasjon. I halvstiv tilstand vil ikke ladningen nå særlig langt. Anonymkode: e8ce1...5c2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #9 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vet ikke hvorfor den ikke ble helt stiv. Kanskje han hadde litt presentasjonsangst? Men det rare var at jeg klarte å smårunke han litt fordet. Og tilslutt en liten blowjob, og han kom på ca 1min. Han ble nesten overrasket selv. Gjorde jeg en "god" jobb eller ikke? Han trakk seg desverre litt bort etterpå. Noe jeg ikke syntes så om... 😫 Sorry spm, men lurer bare. Kanskje best at menn svarer her. Anonymkode: 94fa9...016 Hilsen Frank 54 år Anonymkode: a9e2c...b67
Michaelhe Skrevet 10. mai 2022 #10 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vet ikke hvorfor den ikke ble helt stiv. Kanskje han hadde litt presentasjonsangst? Men det rare var at jeg klarte å smårunke han litt fordet. Og tilslutt en liten blowjob, og han kom på ca 1min. Han ble nesten overrasket selv. Gjorde jeg en "god" jobb eller ikke? Han trakk seg desverre litt bort etterpå. Noe jeg ikke syntes så om... 😫 Sorry spm, men lurer bare. Kanskje best at menn svarer her. Anonymkode: 94fa9...016 Dette er veldig humøravhengig, dagsform etc. Trenger ikke lage noe styr av det. Forsøk igjen i morgen, og går det ikke bra da, så anbefaler jeg dagen etter det, og den etter det osv. 1
feliek54 Skrevet 10. mai 2022 #11 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg vet ikke hvorfor den ikke ble helt stiv. Kanskje han hadde litt presentasjonsangst? Men det rare var at jeg klarte å smårunke han litt fordet. Og tilslutt en liten blowjob, og han kom på ca 1min. Han ble nesten overrasket selv. Gjorde jeg en "god" jobb eller ikke? Han trakk seg desverre litt bort etterpå. Noe jeg ikke syntes så om... 😫 Sorry spm, men lurer bare. Kanskje best at menn svarer her. Anonymkode: 94fa9...016 det er ikke unormalt 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #12 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva lurer du egentlig på? Ja, man kan komme uten at den er helt stiv. Det kan være forskjellige grunner til det, men høres helt klart ut som du gjorde en god jobb etter forholdene. Og ja, høres ut som det var litt prestasjonsangst, særlig hvis dette var første gangen deres. Anonymkode: a1f5d...a72 Det var første gangen. Tenker nok også det var litt presentasjonsangst☺ Men han trakk seg mer bort etter dette, fordi han er redd å starte et nytt forhold siden det nettopp ble slutt med hans kone gjennom 5år. (Sa han da). Ikke lett å alltid forstå seg på. Etter en seksuell handling vil man gjerne høre fra de. Anonymkode: 94fa9...016
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #13 Skrevet 11. mai 2022 Honeywell skrev (15 timer siden): Tenker også han var fornøyd. Men litt flau Derfor han har trekt seg litt tilbake? I utgangspunktet likte han meg godt, men jeg fikk mld etter denne hendelsen om at han tydeligvis ikke var klar nok. Anonymkode: 94fa9...016
Honeywell Skrevet 11. mai 2022 #14 Skrevet 11. mai 2022 Hmm. Litt usikker på hva du mener med hva han skrev. Kan du utdype? Jeg er i alle fall en mann på 32 (til tross for random nick. Honeywell er elektronikk firma) og har opplevd det samme med ereksjon i enkelte tilfeller. Sånt skjer av og til. Mer normalt enn man tror. Men har aldri reagert sånn som det der. Du har garantert ikke gjort noe feil. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #15 Skrevet 11. mai 2022 Honeywell skrev (3 minutter siden): Honeywell er elektronikk firma Skriver du her på vegne av Honeywell? Anonymkode: 724ef...6c6 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #17 Skrevet 11. mai 2022 Det går heldigvis fint an å komme med halvstiv penis og. Kjæresten min sliter med potensen, så jeg er blitt godt vant med å både runke og suge ham halvstiv. Han kommer hver gang – men jeg må innrømme at jeg savner å kjenne en skikkelig hard én. Men, dette er jo enda kjipere for han enn for meg, så jeg er glad så lenge han er i stand til å komme, i alle fall. Anonymkode: e7c39...e72 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #18 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var første gangen. Tenker nok også det var litt presentasjonsangst☺ Men han trakk seg mer bort etter dette, fordi han er redd å starte et nytt forhold siden det nettopp ble slutt med hans kone gjennom 5år. (Sa han da). Ikke lett å alltid forstå seg på. Etter en seksuell handling vil man gjerne høre fra de. Anonymkode: 94fa9...016 Han holder sikkert på med flere Anonymkode: 101ee...5a0 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #19 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det går heldigvis fint an å komme med halvstiv penis og. Kjæresten min sliter med potensen, så jeg er blitt godt vant med å både runke og suge ham halvstiv. Han kommer hver gang – men jeg må innrømme at jeg savner å kjenne en skikkelig hard én. Men, dette er jo enda kjipere for han enn for meg, så jeg er glad så lenge han er i stand til å komme, i alle fall. Anonymkode: e7c39...e72 Kjøp sleeve som funker med halvstiv. Det funker for oss Anonymkode: 1d462...d9c 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #20 Skrevet 11. mai 2022 For meg funket det å ta en pause fra onanering Anonymkode: bc0e1...f45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå