AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Ja, det lurer jeg på 🤔 Jeg har et relativt nytt vaskerom. Det er et våtrom med sluk i gulvet, membran osv. Jeg har vaskemaskin og tørketrommel der som står ved siden av hverandre. Har ingen vask, så sjansen for søl er ganske liten. Vurderer nå å tapetsere den ene veggen, men kan jeg bruke vanlig tapet der? Det er en helt slett malt vegg, det eneste som står inntil er siden av tørketrommelen, men med ca 15 cm klaring. Anonymkode: f912e...aa6
Jønti Skrevet 15. mai 2022 #2 Skrevet 15. mai 2022 Dersom det er dusj osv., og altså da regnes som våtrom, så må du i såfall ha våtromstapet og ikke vanlig tapet. Fordi de er stort sett lagd av papir eller er woven, som er materialer som ikke hadde tålt fuktigheten osv.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Skrevet 15. mai 2022 Selv uten dusj ville jeg tatt våtromstapet da det blir fuktig i rommet av vaskemaskin og tørketrommel. Anonymkode: 6cc05...d45 1
Million Skrevet 15. mai 2022 #4 Skrevet 15. mai 2022 Som de andre sier; velg våtromstapet pga økt luftfuktighet i rommet. Da burde det ikke være noe i veien for å tapetsere en vegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå