Gå til innhold

Mannen sa han ville prøve å ha sex med 1 mann igår. Jeg forstår ingenting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ingenting nå, betyr det at han er homo og har vært det hele tiden?

Jeg ble så satt ut at jeg bare sa noe dumt som at hvis du vil ha sex med jente så kan du sikkert det.

Hva gjør jeg nå? Det her går jo ikke, vi er jo godt på 15 året og alt. Så vil han bare ha sex med menn?

Husker ikke om det var en spesifikk mann det gjeldt eller menn generellt. Bare helt satt ut....

Anonymkode: 87583...b95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må vel kanskje snakke litt mer med ham og spørre hva han egentlig vil..? 

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

1? Ikke flere altså? Kjedelig fyr.

Anonymkode: 0a727...9c7

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok bifil, men har ikke fått testet ut menn. 

Men drømmer om det.

Ikke unaturlig eller rart det.

Anonymkode: 3f77d...9f2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Å ja, han vil være utro og sier det til deg. Eller var det snakk om trekant?

Anonymkode: 11066...ea0

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

1? Ikke flere altså? Kjedelig fyr.

Anonymkode: 0a727...9c7

Ja når man først tar steget, hvorfor bare 1 lissom 😆

Anonymkode: e89fb...476

AnonymBruker
Skrevet

Han vil være utro, med andre ord. Mann eller kvinne, jeg hadde uansett aldri akseptert det.

Anonymkode: 39b05...0af

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ro ned. Han har sagt ifra, det betyr ikke nødvendigvis at han kommer til å gjøre det. At han tenner på menn, betyr heller ikke at han ikke tenner på deg. Noen liker begge kjønn. 

Anonymkode: f2c9e...753

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han forteller deg på forhånd at han fra nå av kommer til å være utro. Husk å bruke kondom om dere har sex. 

Anonymkode: b4e1e...efb

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ro ned. Han har sagt ifra, det betyr ikke nødvendigvis at han kommer til å gjøre det. 

Anonymkode: f2c9e...753

Det kan ikke ts ta sjansen på. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo helt an på kontekst, men kan det vært at mannen bare fortalte at han ønsket å prøve å ha sex med en mann? Ikke at han skal eller har planer om det, men at han har lyst til det.

Vet ikke om det stemmer fortsatt, men på midten av 90-tallet var jeg på et seminar om sex og samliv og HIV og Aids kom opp som tema i løpet av dagen, og det var faktisk heterofile menn som har sex med menn som ble smittet mest den gangen.

Heterofile kan ønske å prøve sex med samme kjønn uten at det betyr at de har byttet side. Noen kan være bifile, noen kan være nysgjerrige. 

Hva mannen til TS tenkte er det vel bare han som vet. Jeg skjønner at du ble litt satt ut TS, men jeg håper dere får snakket sammen om dette så du blir mindre forvirret. 

Men, sa du at det var greit om han ville ha sex med ei jente? Har dere et poly forhold? 

Anonymkode: 29624...4de

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde det vært slutt her.. ikke f... om jeg hadde vært sammen med en mann som ønsker å ha sex med menn. 

Anonymkode: d9e4a...2f4

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Synes egentlig det var tøft av ham å innrømme at han vil dette jeg - det viser jo at han vil snakke med deg og ha deg med i stedet for å skjule det..

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min hintet om dette en stund før han til slutt, svært flau, sa det mer rett ut. Han trodde jeg skulle være negativ og nesten bli sint. Jeg synes han var tøff som sa det til meg og var heller positiv. Vi har snakket mye om dette.

Han kaller seg bisexuell. Han tenner på begge kjønn, men blir ikke forelsket i menn. Vi har avtalt at han får lov å møte menn, men han må si i fra når han chatter med noen og tror det blir et møte og vi begge må være komfortable med det. Mange av dem han chatter med er gift og holder dette skjult for kona. De fleste tør ikke å møtes, men holder kun på med chatting og sender bilder. Han bruker selvfølgelig kondom og tester seg jevnlig. 

Vårt forhold har egentlig blitt bedre. Vi kan snakke om alt, vi er ærlige og har fått mye bedre kommunikasjon. 

Anonymkode: 1d679...bf0

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har vært bøg hele tiden. Ingen som plutselig endrer adferd slik.

Anonymkode: bcf3a...ffa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Han er nok bifil, men har ikke fått testet ut menn. 

Men drømmer om det.

Ikke unaturlig eller rart det.

Anonymkode: 3f77d...9f2

Dette

Anonymkode: 60bec...c56

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg skjønner ingenting nå, betyr det at han er homo og har vært det hele tiden?

Jeg ble så satt ut at jeg bare sa noe dumt som at hvis du vil ha sex med jente så kan du sikkert det.

Hva gjør jeg nå? Det her går jo ikke, vi er jo godt på 15 året og alt. Så vil han bare ha sex med menn?

Husker ikke om det var en spesifikk mann det gjeldt eller menn generellt. Bare helt satt ut....

Anonymkode: 87583...b95

Hvordan får du homofil fra prøve sex med en mann? Det er jo bifil, ikke homofil. Og hvordan får du bare sex med menn ut fra prøve sex med en mann? Altså... Du hører jo ikke engang etter når han snakker med deg. 

Anonymkode: 36fe5...0aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan får du homofil fra prøve sex med en mann? Det er jo bifil, ikke homofil. Og hvordan får du bare sex med menn ut fra prøve sex med en mann? Altså... Du hører jo ikke engang etter når han snakker med deg. 

Mener du at ts sin mann på en klossete måte prøver å si at han er bifil og trofast? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mener du at ts sin mann på en klossete måte prøver å si at han er bifil og trofast? 

Jeg vet ikke hvor du får trofast fra når han sier han vil ha sex med noen andre, men bifil er jo ganske åpenbart. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg vet ikke hvor du får trofast fra når han sier han vil ha sex med noen andre, men bifil er jo ganske åpenbart. 

Jeg får ikke trofast, jeg tolker det han sier bokstavelig som at han vil ha (og muligens allerede har hatt) sex med menn mens han er sammen med ts. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...