AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Er litt nysgjerrig på å ha sex med menn, hatt det lenge men ikke gjort noe med det. Har vært i et forhold, men en liten stund siden det ble slutt å denne tanken både vokser og pirrer på. Hvilke forhåndsregler kan jeg ta? Noen som har hatt treff via grindr her? Anonymkode: a1c1a...83b
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Jeg er hetro, men testet ut gaysir. Jeg ville suge pikk, ville finne meg en nydelig transkvinne som jeg fikk suge, jeg må si det å ha pikk i munnen var deilig. Helt annerledes enn å slikke fitte. Deilig å suge på pikkhodet, glatt og deilig å suge på. Ekstra deilig var det når hun sprutet sæden inn i munnen min. Skjønner nå hvorfor kvinner elsker å suge pikk. Anonymkode: a8106...080 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 Er som deg veldig nysgjerrig på det. Har aldri turt pga skammen og tabuet, så det har ikke kommet lenger enn pirrende prat og cam med andre menn. Anonymkode: e38d3...fcf 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 Hvorfor diskuteres dette på et kvinneforum? 🧐 Anonymkode: d4e56...dfa 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor diskuteres dette på et kvinneforum? 🧐 Anonymkode: d4e56...dfa Dette er et forum for alle. Anonymkode: a1c1a...83b 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #6 Skrevet 10. mai 2022 Grindr virker ikke så veldig skummelt, og etter de rapportene jeg får er det lett å få seg noe der. (Heterofil kvinne med homofile kamerater som forteller om litt av hvert.) Anonymkode: cd8fb...794
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå