AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Men så er jeg usikker på hvorfor det er slik. Det er så mye pent å se der ute, mange pene jenter. Sier selvfølgelig ikke i bioen at jeg har dame.. Hvordan kan hun finne ut eventuelt? Ser for meg at hun kanskje hadde blitt litt tent av det, men jeg vet jo ikke Anonymkode: 4ecea...fde
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Hvorfor skulle hun bli tent av det? Det er jo ikke spenning i forholdet, dette er noe snusk du driver med på si. Har du stort behov for å sjekke om du har draget? Mange måter hun kan finne det ut på, for eksempel om venninner finner deg der og tipser henne. Anonymkode: 9e5ff...9ac 2
AprilLudgate Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men så er jeg usikker på hvorfor det er slik. Det er så mye pent å se der ute, mange pene jenter. Sier selvfølgelig ikke i bioen at jeg har dame.. Hvordan kan hun finne ut eventuelt? Ser for meg at hun kanskje hadde blitt litt tent av det, men jeg vet jo ikke Anonymkode: 4ecea...fde Tror du trygt kan se bort ifra at hun blir tent på akkurat dette 😅 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Men så er jeg usikker på hvorfor det er slik. Det er så mye pent å se der ute, mange pene jenter. Sier selvfølgelig ikke i bioen at jeg har dame.. Hvordan kan hun finne ut eventuelt? Ser for meg at hun kanskje hadde blitt litt tent av det, men jeg vet jo ikke Anonymkode: 4ecea...fde Du burde droppe dette. Kan på en måte se at det er spennende, men kan love deg at dama di hadde blitt såret og skuffet hvis hun fant det ut. Tinder er ikke greit når man er i forhold, og kan hende det for henne er dumpegrunn. Det er jo faktisk en app for å komme i kontakt med andre mennesker, så det er å leke med ilden. Og som noen nevnte kan andre se at du er der, og det tar seg ikke godt ut. Det er mange andre måter å se pene jenter på. Ikke sikkert dama liker at du følger jenter på Insta og Tiktok osv heller, men kan love deg at det ikke er like ille som å sveipe på Tinder. Anonymkode: 03f4a...e74 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Men så er jeg usikker på hvorfor det er slik. Det er så mye pent å se der ute, mange pene jenter. Sier selvfølgelig ikke i bioen at jeg har dame.. Hvordan kan hun finne ut eventuelt? Ser for meg at hun kanskje hadde blitt litt tent av det, men jeg vet jo ikke Anonymkode: 4ecea...fde Og du hadde syntes det var helt ok hvis hun også logget seg på Tinder? Anonymkode: 61bde...a0b 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #7 Skrevet 11. juni 2022 Nok et Troll som vil provosere og få reaksjoner ( feedback)? Anonymkode: 41d60...a19
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #8 Skrevet 11. juni 2022 Selvfølgelig... Vi damer tenner på rasshøl.... Anonymkode: 10cef...409
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #9 Skrevet 11. juni 2022 Dessverre mange opptatte menn på tinder. De leker med søken av spenning. Anonymkode: 6e843...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå