Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 98% sikker på at staven er rett satt inn, jeg kjenner den godt under huden og legen virket erfaren. Har hatt den over ett år uten noen bivirkninger (hadde forrige i 3 år uten bivirkninger). 

Plutselig siste uka har puppene vokst enormt, alle bhene mine er brått for små, og de er sykt ømme. Masse murringer og stikninger nederst i magen og humørsvingninger. Har ett barn fra før og symptomene er helt like som sist. Har tatt flere tester men får bare antydning til skyggestreker. 

Anonymkode: c7819...00f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, prevensjon er ikke 100 % sikkert. 

Skrevet

Det er jo alltid mulig, men sannsynligheten er minimal. Du kan jo alltids dra til legen og sjekke det der?

AnonymBruker
Skrevet
nordlending skrev (1 time siden):

Ja, prevensjon er ikke 100 % sikkert. 

Hjelp.. Jeg trodde p-staven var omtrent det, at det måtte en eller annen feilkilde til for å bli gravid 🤷🏽‍♀️ 

gobbledigook skrev (1 time siden):

Det er jo alltid mulig, men sannsynligheten er minimal. Du kan jo alltids dra til legen og sjekke det der?

Tja, kan jo alltids få tatt en blodprøve… Skal til legen om 14 dager uansett, hvis situasjonen er den samme da får jeg spørre 😅

Skrevet

Ingenting er 100 % sikkert. Jeg har pstav selv og tar en graviditetstest i ny og ned hvis jeg får noen symptomer eller endringer med kroppen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er 98% sikker på at staven er rett satt inn, jeg kjenner den godt under huden og legen virket erfaren. Har hatt den over ett år uten noen bivirkninger (hadde forrige i 3 år uten bivirkninger). 

Plutselig siste uka har puppene vokst enormt, alle bhene mine er brått for små, og de er sykt ømme. Masse murringer og stikninger nederst i magen og humørsvingninger. Har ett barn fra før og symptomene er helt like som sist. Har tatt flere tester men får bare antydning til skyggestreker. 

Helt klin umulig. 

Anonymkode: c159f...ba8

Skrevet

Ja, men det regnes vel som ett av de sikreste prevensjonsmidlene på lik linje med hormonspiral om jeg ikke tar feil. Mener det er 0,5% sjangse å bli gravid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...