AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Del Skrevet 10. mai 2022 Planlegger å kjøpe min første bil ila de neste månedene. Det jeg ser for meg er: - Liten bil (typ yaris, up) ... meeen god nok plass om man har litt lange legger. Rattet må altså kunne justeres opp. - Fossil, gjerne gniten på drivstoff - Automat - Under 90k kjøpt brukt Ellers vet jeg ikke. Jeg har absolutt ingen peiling på bil 😅 tenkte å stikke innom ulike forhandlere for å prøvesitte noen modeller, men må nesten skaffe meg en oversikt over hvilke modeller. Det trenger ikke være en pen bil, vil ikke være redd for å bulke og slikt, hehe! Anonymkode: 2a7f2...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Del Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Planlegger å kjøpe min første bil ila de neste månedene. Det jeg ser for meg er: - Liten bil (typ yaris, up) ... meeen god nok plass om man har litt lange legger. Rattet må altså kunne justeres opp. - Fossil, gjerne gniten på drivstoff - Automat - Under 90k kjøpt brukt Ellers vet jeg ikke. Jeg har absolutt ingen peiling på bil 😅 tenkte å stikke innom ulike forhandlere for å prøvesitte noen modeller, men må nesten skaffe meg en oversikt over hvilke modeller. Det trenger ikke være en pen bil, vil ikke være redd for å bulke og slikt, hehe! Anonymkode: 2a7f2...336 Har forøvrig tenkt å bruke den mest til hverdagskjøring, kanskje med noen lengre roadtrips innimellom. Anonymkode: 2a7f2...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 10. mai 2022 #3 Del Skrevet 10. mai 2022 Se på Skoda Fabia eller VW Polo. Begge er å få med automat, men så er det utvalget, med dine kriterier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Del Skrevet 11. mai 2022 Brukt golf Anonymkode: 6cab3...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #5 Del Skrevet 11. mai 2022 Sjekk ut KIA. Husker ikke modellen men de har en liten bil som er veldig bra. Anonymkode: 63259...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #6 Del Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 13.23): Planlegger å kjøpe min første bil ila de neste månedene. Det jeg ser for meg er: - Liten bil (typ yaris, up) ... meeen god nok plass om man har litt lange legger. Rattet må altså kunne justeres opp. - Fossil, gjerne gniten på drivstoff - Automat - Under 90k kjøpt brukt Ellers vet jeg ikke. Jeg har absolutt ingen peiling på bil 😅 tenkte å stikke innom ulike forhandlere for å prøvesitte noen modeller, men må nesten skaffe meg en oversikt over hvilke modeller. Det trenger ikke være en pen bil, vil ikke være redd for å bulke og slikt, hehe! Anonymkode: 2a7f2...336 Auris eller yaris hybrid. Anonymkode: 44f3e...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #7 Del Skrevet 13. mai 2022 Honda Jazz. Anonymkode: 28c11...aa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå