Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holder på å gå på veggen!!!! Kan ikke legge meg ned (og jeg trenger å sove om natten) uten at jeg får problemer med å puste ordentlig. Noen som har det likt? Noen tips? Jeg holder ikke ut lengre. Nå vil jeg bare føde, selv om jeg nyter siste tid med mitt foreløpige enebarn…

Anonymkode: da22f...627

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bygg opp godt med puter og sov når du kan. Jeg husker jeg for eksempel sov best på morgenen, så jeg tillot meg selv det de siste ukene. Det var riktignok med første.. trolig annerledes med nr.2🙈

Anonymkode: 03624...81c

AnonymBruker
Skrevet

Antakelig lungene som allerede har liten plass som blir ekstra klemt. Har du en lenestol du kan sove i?

Anonymkode: c3fb0...8e1

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt ubehaget og frustrasjonen. Føler selv at jeg skulle klemt ut av meg en 7 kilos baby eller en gedigen turd for å få puste bedre. Men lite jeg kan gjøre med det for kapasiteten min er på 25% så det må jeg leve med. Er verken gravid eller forstoppet. 

Anonymkode: 409ca...8ec

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!! Tar gjerne mot flere tips. Dette er døden🙈

Anonymkode: da22f...627

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke gravid, men har en tarmtilstand som gjør at jeg blir ekstremt oppblåst (luft akkumuleres ila natten) og sliter med at lungene ikke får ekspandert seg skikkelig når jeg sover pga presset. Jeg bruker en eller to sammenrullede håndduker som jeg legger under ene siden, som løfter overkroppen litt fra madrassen. Det hjelper mye.

Anonymkode: a308e...5c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å nevne at jeg sover halvveis på magen med denne metoden. Ligge på ryggen eller på siden blir for ubehagelig for meg. Men det går vel ikke med en stor mage🙈

Anonymkode: a308e...5c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...