AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 De gamle brukte ofte utrykket "det er av sine egne ein skal ha det" når det oppstod intern krangel, og uvennskap i en familie. Ja, mange har opplevd interne familiekonflikter, og eit vennskap er endt opp med ei uvennskap,og baktaling, m.m. Familiekonflikter er ofte noe av det mest sårbare mange kan oppleve, og familien er noe av det kjæreste ein har. Dei fleste takler brudd med eit gammalt vennskap o.l, men uvennskap i familien berører ofte en andre nervetråder. Som foreldre har ein serskilt ansvar, og skal vera ein forbilde for barna i kommunikasjon, tolleranseevne, og idet å "snakke saman" og sette ord på følelser så det ikkje oppstår splittelse, og uvennskap blandt søskena, som barna drar med inn i voksenalderen. I programmet "Arveoppgjøret" som fortiden går på NRK-Tv får vi m.a.fått eit vist innsyn i hvor betent eit arveoppgjør kan vera internt i en familie, og dette samtidig som ein skal forholde seg til en rekke byråkratiske regler. Som foreldre har ein et spesielt ansvar så ein ikkje bidrar til å konflikter, og uvennskap mellom barna som de drar med med inn i voksenalderen. Som foreldre har vi alltid lagt vekt på å forsøkt å behandle barna likt økonomisk, men barn er nå engang ulike, og noen barn trenger ofte mer støtte og oppmerksamhet en andre. Idag er det mine, dine barn og kan ikkje heilt forstille meg hvilke utfordringer mange foreldre her blir stilt overfor når det gjeld fordeling av arv m.v. Anonymkode: a49b9...2a1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Litt usikker på kva du ynskjer å diskutera her, TS, sjølv om det var artig å lese kronikken din. Anonymkode: 184fa...c8e 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Litt usikker på kva du ynskjer å diskutera her, TS, sjølv om det var artig å lese kronikken din. Anonymkode: 184fa...c8e Dei gamle sa ofte før i tida at det er av "sine egne ein skal ha det" når noen de opplevde motgang, og ein følte seg motarbeidet i kvardagen i familien. Mange opplever å bli utstøytt innen familien, og ikkje er på talefot med hverandre. Familien er noe av det som betyr aller mest for dei fleste, og det handler om vennskap, og slektsbånd som ryker når ein mister kontakten med noen ein tråkket sine barnesko saman med. Kanskje ikkje så mange på KG som har høyrt dette utrykket før, men eit vanleg utrykk ikkje bare i familien når det oppstod interne konflikter, men også på den politiske arena. https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/41pyV/det-er-av-sine-egne-man-skal-ha-det Anonymkode: a49b9...2a1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 Det same tenkte eg då mor ville gje vekk farsarven min til tanteungane mine (eg har sjølv barn) og eg blei slektas hatobjekt fordi eg nekta. Anonymkode: 29c94...80e 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dei gamle sa ofte før i tida at det er av "sine egne ein skal ha det" når noen de opplevde motgang, og ein følte seg motarbeidet i kvardagen i familien. Mange opplever å bli utstøytt innen familien, og ikkje er på talefot med hverandre. Familien er noe av det som betyr aller mest for dei fleste, og det handler om vennskap, og slektsbånd som ryker når ein mister kontakten med noen ein tråkket sine barnesko saman med. Kanskje ikkje så mange på KG som har høyrt dette utrykket før, men eit vanleg utrykk ikkje bare i familien når det oppstod interne konflikter, men også på den politiske arena. https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/41pyV/det-er-av-sine-egne-man-skal-ha-det Anonymkode: a49b9...2a1 Har hørt det uttrykket før, men koblet det ikke helt med det du skrev 😅 Anonymkode: 270c6...1ac
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #6 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det same tenkte eg då mor ville gje vekk farsarven min til tanteungane mine (eg har sjølv barn) og eg blei slektas hatobjekt fordi eg nekta. Anonymkode: 29c94...80e Og da satt du nok igjenn med ein følelse av at "det var at dine egne du fekk det" og morskjærligheten falt mange hakk nedover. Anonymkode: a49b9...2a1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #7 Skrevet 10. mai 2022 Prinsesse Dina vart frosset ut " av sine egne" men var høgt elska og anerkjent i befolkningen. Mange kan nok identifisere seg med å ha opplevd å ikkje bli innvitert til familieselskapet, bryllaupet, og føler seg utfrosset i familien på grunn av eit internt uvennskap. Anonymkode: a49b9...2a1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #8 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Prinsesse Dina vart frosset ut " av sine egne" men var høgt elska og anerkjent i befolkningen. Mange kan nok identifisere seg med å ha opplevd å ikkje bli innvitert til familieselskapet, bryllaupet, og føler seg utfrosset i familien på grunn av eit internt uvennskap. Anonymkode: a49b9...2a1 Der skulle stå "Prinsesse Diana". Anonymkode: a49b9...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå