AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Jeg er en mann som har vært gift i over 20 år. Vi har et regelmessig sexliv og jeg har ingen problemer med å komme for fort. Men de sjeldne gangene jeg har hatt nye partnere, kommer jeg nesten med en gang og det er jo litt ødeleggende. Det er ikke ofte slikt skjer, og det er sikkert fordi spenningen og det nye med en "fremmed" partner er opphissende. Typisk i forbindelse med en reise og slikt. Er dette noe som går over, eller er det noe jeg bare må akseptere - å være "en dårlig elsker"? Dette er jo ikke noe jeg kan snakke om hjemme, derfor er jeg interessert i å høre om det er menn her inne som har lignende erfaringer. Anonymkode: 34d90...91d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er en mann som har vært gift i over 20 år. Vi har et regelmessig sexliv og jeg har ingen problemer med å komme for fort. Men de sjeldne gangene jeg har hatt nye partnere, kommer jeg nesten med en gang og det er jo litt ødeleggende. Det er ikke ofte slikt skjer, og det er sikkert fordi spenningen og det nye med en "fremmed" partner er opphissende. Typisk i forbindelse med en reise og slikt. Er dette noe som går over, eller er det noe jeg bare må akseptere - å være "en dårlig elsker"? Dette er jo ikke noe jeg kan snakke om hjemme, derfor er jeg interessert i å høre om det er menn her inne som har lignende erfaringer. Anonymkode: 34d90...91d Ikke helt uvanlig det. Så ikke noe jeg tenker på. Du må bare hjelpe dama. For hun kan se deg som litt ego i senga om du gir deg rett etterpå uten å hjelpe henne litt. Så kan fint redde deg inn der. Anonymkode: 41d6b...ca7
Bamseklemmer Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 Nei, du er ingen dårlig elsker for en kvinne med forståelse.. Får du høre at du er en dårlig elsker, har hun ikke forståelse i det hele tatt😉 En mann som har elsket sin kone i så mange år har erfaring så det holder... Det at du kommer for fort kan føles at du er en dårlig elsker ja.. Da vil jeg anbefale at du prater med henne om det, bruke lengre tid forspill, tilfredstille henne først, så er det din tur.. Da kan du jo holde opp litt før du kommer, så fortsetter du igjen inntil dere er fornøyd med tiden. En annen metode er etter hennes tilfredstillelse, da kan hun ligge oppå deg og vugge klitten sin mot deg. Får du litt bevegelse i strengen/frenulummet ditt, det er igrunn nok til å få utløsning av. Så kan du bare ligge der å gi litt motjokk, kysse og kose henne i nakken, ryggen og krafse på rompa hennes. Dette gjør jo deg mere utholdende, samtidig som hun får mye kos😍
Sphere Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 Jeg kommer som oftest raskt med ny partner. Det er mye spenning i det å møte noen ny. Etterhvert løsner det, og jeg er tilbake til normalen. Dersom hun ikke har tålmodighet til å takle det, er hun rett og slett ikke for meg uansett.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #6 Skrevet 10. mai 2022 Du kan jo kanskje droppe å være utro? Bare et forslag… 🤷♀️ Anonymkode: ebf75...319 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #7 Skrevet 10. mai 2022 Hvorfor ha ons når man har dame og ikke er i ett sexløst ekteskap? Anonymkode: 7a489...f60
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #8 Skrevet 10. mai 2022 Det er vel derfor kvinner ofte får lite ut av ONSer. Jeg fatter ikke at kvinner gidder det. Anonymkode: 2d93f...86b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå