Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en litt sær humor og liker å erte mannen med pranks. Det er egentlig veldig gøy. Har noen tips?

Anonymkode: 216e4...3aa

Skrevet (endret)

Hva har du gjort da? Eksempler. Så er det lettere å skjønne hva du mener.

Og så lurer jeg litt på om HAN er enig med deg i at dette er gøy, og at dette er en felles greie? 

Endret av Hunmedham
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den første gangen byttet jeg ut dresskjorta i kofferten hans med en rutete "hytteskjorte" da han skulle på konferanse. :))

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Den første gangen byttet jeg ut dresskjorta i kofferten hans med en rutete "hytteskjorte" da han skulle på konferanse. :))

Ikke morsomt.

Anonymkode: 41da2...a98

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke morsomt.

Jo! Veldig morsomt!

• Liker 2
Skrevet
MollyJones skrev (10 minutter siden):

Jo! Veldig morsomt!

Helt uenig.

Jeg hadde blitt skikkelig pissed over å måtte dra på handletur i stedet for kanskje å ta en pils baren før middag.

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke morsomt.

1 minutt siden, Illuminatum said:

Helt uenig.

Jeg hadde blitt skikkelig pissed over å måtte dra på handletur i stedet for kanskje å ta en pils baren før middag.

Så bra at det ikke var deg da. Har du ellers noen svar som går på trådens tema eller skal du bare være party-pooper?

Anonymkode: b8a54...9d4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fått seriøse problemer med å stole på en person som pranket meg. Håper mannen din synes det er like morsomt som du synes.

Anonymkode: 65a86...da1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min x og jeg gjorde en del pranks, men helt harmløse greier. En gang joinet han meg i dusjen uventet mens jeg hadde shampo i håret og hadde øya igjen. Når jeg åpner dem så står han der med en hestehodemaske og en av mine kjoler på seg. Skremte sjiten av meg :fnise: 

Jeg gav ham ferrero rocher sjokolade, pakket sjokoladen forsiktig ut, erstattet med rosenkål rullet i sjokolade(han hater rosenkål). Kom så mye lyder ut av den mannen :fnise:  

Spøk kan være gøy, men begge må synes det er gøy. 

Anonymkode: 33c07...a39

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Så bra at det ikke var deg da. Har du ellers noen svar som går på trådens tema eller skal du bare være party-pooper?

Det er da svar på temaet som en kommentar på at dette ikke var en morsom prank.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta en dildo opp i ræva hans

Anonymkode: 2b627...8e0

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Illuminatum said:

Det er da svar på temaet som en kommentar på at dette ikke var en morsom prank.

TS lurte ikke på hva som var morsomt eller ikke, hun ville ha tips til pranks.

Skrevet (endret)

For mange år siden, da vi hadde vært sammen to-tre år, hadde jeg fortsatt aldri barbert meg mellom bena. Han hadde en hang-up på det, men jeg hadde aldri gitt etter.

Så skulle vi på ferie og der nede i Frankrike var det en strand der folk badet uten klær. Vi hadde aldri gjort det, men ville prøve. Han var litt bekymret, men han fikk legge seg på magen, hvis det ble for ille.

Vi rigget oss til og ville bade med en gang. Kledde av oss, jeg vendt litt fra ham. Og da vi hadde gått noen få meter, og fortsatt var litt langt unna vannet som var langgrunt, så han at jeg var helt glattraket. Hadde gjort det i dusjen i smug om morgenen, som "overraskelse" til ham, første gang på naturiststrand. Selvsagt med vilje.

Det der har vært tidenes prank hos oss i alle år. Han fikk umiddelbart ereksjon, med fullt av folk overalt, og jeg tror han hadde stå i fire timer. Ikke glem at han måtte opp av vannet på et tidspunkt også.

Endret av Hunmedham
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den der med hestehodet var bra, men litt drøy. 

Jeg har også skiftet skrivebordsbakgrunn-bildet på jobb-PCen hans med noe skikkelig drøyt. :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...