Gå til innhold

Han hopper aldri av

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjæresten min liker å ha sex med meg om kvelden før vi skal sove. Noen ganger synes jeg det er tungvint å skulle opp på badet igjen etter at jeg egentlig har lagt meg, så jeg nevner på at han kanskje kan hoppe av. Vi blir på en måte enige om det, men så lar han det gå inni meg likevel. Synes innerst inne at det er litt egoistisk. Er det dumt av meg å mase om dette, eller er det noe jeg har rett til å be om?

Anonymkode: 04dae...b77

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det spørs litt, for mange "ruinerer" det orgasmen. Kanskje det er best å ikke ha samleie etter dere har lagt dere til å sove, og heller finne andre måter å få til en orgasme eller to på.

Anonymkode: 5c1e2...d9d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig mangel på respekt!! Vurder forholdet, men ta en prat om det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ødelegger orgasmen. Legg deg på et håndkle og la det renne ut.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gjør en seksuell handling mot deg som du har sagt klarte ifra om at du ikke ønsker. Det er overgrep.

Vil du være sammen med en overgriper? 

Hvordan er han ellers? Har han respekt for deg, eller gjør han som han vil stort sett?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jizzes, så mange idioter her. Er du med på leken får du tåle steken, det er noe dritt å hoppe av i svingen, da er det bedre å runke for egen hånd.

Anonymkode: 9272c...c9e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåttvann skrev (9 minutter siden):

Han gjør en seksuell handling mot deg som du har sagt klarte ifra om at du ikke ønsker. Det er overgrep.

Vil du være sammen med en overgriper? 

Hvordan er han ellers? Har han respekt for deg, eller gjør han som han vil stort sett?

Overgriper, faktisk….

Jaja..

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du sier  at han ikke skal komme inni deg, og han fortsatt gjør det, er det faktisk overgrep. 

Anonymkode: 98ad8...c47

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud så mye latterlig som skrives her!

Jeg forstår deg godt, å setter pris på de gangene jeg slipper en tur på badet etter hyrdestund. Men dog sjeldent han hopper av. Heller at han sleiker meg og ronker, 69 og andre artige ting som får grisete gamle menn kåte av at skrives her. (Derfor skriver jeg ikke mer om det) Finn alternativer, så løser det seg nok

Anonymkode: 385f4...90f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hm, høres sært ut. Kan ikke husket å ha hoppet av EN gang (av 2000+ ganger), hun bare tørker seg med et mykt håndkle, dyne på, kanskje litt småkos og puteprat etterpå, så "natta!". Aldri vært noe problem her. 

Anonymkode: 175ce...3c2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hopp av du, og runk den siste tida som er igjen 😊👍

Anonymkode: 7868b...609

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kjæresten min liker å ha sex med meg om kvelden før vi skal sove.

Altså HVER kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Om du sier  at han ikke skal komme inni deg, og han fortsatt gjør det, er det faktisk overgrep. 

Anonymkode: 98ad8...c47

Ikke mye som skal til før menn blir kalt overgripere...!   Ts nekta jo faktisk ikke sex, bare det at hun ville han skulle hoppe av!    Selv fatter jeg ikke helt vitsen bli med på sex om en absolutt ikke vil at han skal komme inni deg... Blir ikke litt av "gleden" spolert da!? ! Hadde jeg vært deg TS,  så hadde jg heller bedt han bruke kondom, eller latt alt være, og svart nei! Hadde han DA likevel trengt seg inn når hun IKKE ville- DA kan man prate på overgrep!!!! Skjerp dere folkens!!!

Anonymkode: 89855...cfe

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Kjæresten min liker å ha sex med meg om kvelden før vi skal sove. Noen ganger synes jeg det er tungvint å skulle opp på badet igjen etter at jeg egentlig har lagt meg, så jeg nevner på at han kanskje kan hoppe av. Vi blir på en måte enige om det, men så lar han det gå inni meg likevel. Synes innerst inne at det er litt egoistisk. Er det dumt av meg å mase om dette, eller er det noe jeg har rett til å be om?

Han vil vel bli pappa tenker jeg . Han har null rett på å be om abort når han gjør dette med vilje.

Anonymkode: 6739e...b57

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han vil vel bli pappa tenker jeg . Han har null rett på å be om abort når han gjør dette med vilje.

Anonymkode: 6739e...b57

Regner med TS går på prevensjon, men at hun synes det er stress å skulle vaske seg/gå på do etter han har tømt seg i henne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er forskjell på folk ja. 
Jeg liker ikke avhopping!! 
Det ødelegger min nytelse også 

Anonymkode: 22e1c...39b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
47 minutter siden, Lars1009 said:

Det ødelegger orgasmen. Legg deg på et håndkle og la det renne ut.

Hvordan få UVI 101. 

Forstår deg godt TS, er så sykt misunnelig på ham som kan vrenge seg over på siden og sovne. Jeg må opp og få ut så mye jeg bare kan, og fortsatt vet jeg at jeg kommer til å våkne 3-4 ganger i løpet av natta av rennende sæd som må tørkes opp. Av den grunn gadd jeg faktisk ikke å ha sex så veldig ofte om kvelden, så nå hopper han heller av i svingen innimellom. 

Anonymkode: d4d3f...d8e

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi blir på en måte enige om det, men

Ser ut som det kan kommuniseres bedre.

Anonymkode: c57db...e36

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Begynn å ha sex alt annet enn på soverommet, la soverommet være deres friområde for kun kos og deilig søvn. Du kommer til å bli overrasket hvor effektivt det er for forholdet, da blir dere mere pratsom og enig om alt, også slipper dere å krangle om det sædproblemet😇 Du er jo avhengig av å tisse og tømme deg, for hver sædavgang for å unngå infeksjon.. Han skjønner vel ikke hvorfor kvinner går på toalettet etter sex?  så du må si til han. Hehe, men jeg skjønner problemet med en papirdott i musa når du skal gå i en trapp, det er sannelig en lite kunststykke i seg selv😅 Unnskyld lattereren, jeg fikk bare et bilde hvordan du går🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...