AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Hei 😀 Lurer på om noen har noe erfaring med å reise (alene) på gruppetur, aktivitetstur eller yogareise? Ser helst etter en aktivitetsreise til et varmt sted i juni eller juli. Er interessert i yoga, kajakk og SUP. Kunst og kultur er også interresant. Er i begynnelsen av 30 årene, så hadde vært fint å reise med noen som er på ca. samme alder, men det er ikke et must. Noen som vil dele tips til reiseselskaper eller konkrete turer eller si noe om deres erfaring med å reise på en slik tur? Har sett litt på en tur (yoga, SUP og surf i Portugal) med Bering Travel. Er det noen som har reist med de? Hvor kommer folk fra og hvor gammle er de fleste? Andre selskaper jeg har sett på er Carpe diem, Vilja reiser (tidligere jomfurreiser) og Adventure DK. Om noen også har tips til turer i Norge kan det også være aktuelt (om jeg ikke finner/ får tak tur til utlandet). Anonymkode: f729b...572
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Har av og til reist på et kurs (spiller et instrument), som jeg har funnet på nettet. Da møtes folk fra ulike steder og spiller sammen en periode. Jeg har booket fly og hotell selv, og det er kun selve kurset som er organisert (av et eller annet lokalt lag som jeg har googlet meg fram til). Det er veldig gøy, en annerledes måte å reise på! Finnes sikkert mye slikt for ulike hobbyer. Men det krever at du selv finner et kurs, og at kurset er bra/godt organisert. Anonymkode: 6a9e7...49f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå