AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Hva om jeg ikke får solgt ?? Hvor mange visninger hadde dere? Anonymkode: b7eca...360
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hva om jeg ikke får solgt ?? Hvor mange visninger hadde dere? Anonymkode: b7eca...360 Venter på bud fra tre i går. Ingenting kom. Første visning da. Men ser markedet er helt stille nå. Ingenting solgt og ingen har lagt ut noe nytt heller på 3 uker. Utenom ett hus. Tenker mulig folk er redd for renter og lønnsoppgjør, for øyeblikket. Så tar det ganske med stoisk ro. Det løsner nok snart igjen. Anonymkode: cf651...495
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 At det løsner snart gjør det ikke. Etter 17 mai går det bare nedover ,da er det reise / ferie tid. Så kan det løsne i slutten av august ,start av september igjen. Anonymkode: a3357...800 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 Ser det er veldig varierende i Kristiansand også. De mest populære objektene går etter første visning, men ser også at mye blir liggende.. Har vært på visninger der det har blitt full budkrig de siste ukene, men de er definitivt i mindretall.. Hvor i landet er det TS? Anonymkode: 170f4...cf4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #6 Skrevet 10. mai 2022 Jeg lurer også på hvor i landet dette er. Vi ser etter leilighet i en populær by i pendleravstand til Oslo, og folk går helt av skaftet om dagen. Alt som ikke blir kuppet går høyt over prisantydning. Heldigvis har vi ikke hastverk, så vi lar andre betale overpris mens vi venter på at flaskehalsen etter nyttår blir borte. Mange av de som har kjøpt bolig de siste månedene har nok gjort ganske dårlige kjøp 😇 Anonymkode: ed6e1...485
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #7 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer også på hvor i landet dette er. Vi ser etter leilighet i en populær by i pendleravstand til Oslo, og folk går helt av skaftet om dagen. Alt som ikke blir kuppet går høyt over prisantydning. Heldigvis har vi ikke hastverk, så vi lar andre betale overpris mens vi venter på at flaskehalsen etter nyttår blir borte. Mange av de som har kjøpt bolig de siste månedene har nok gjort ganske dårlige kjøp 😇 Anonymkode: ed6e1...485 Det er faktisk i en populær by i pendler avstand til Oslo. "Alle" fra Oslo kommer hit, kjøper og presser prisene sinnsykt opp. Bortsett fra min leilighet, den vil ingen ha.. Anonymkode: b7eca...360
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #8 Skrevet 10. mai 2022 Bare 1. Men angrer på at jeg godtok bud under prisantydning. Skulle heller tatt sjansen og gamblet på en visning nr to og kanskje tre og betalt megler ekstra. Kunne fått 100 eller 200 tusen mer. Anonymkode: 8da93...775
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #9 Skrevet 10. mai 2022 What? Er det dårlig marked nå? Her jeg bor har 3 av 4 solgte boliger de siste 2 ukene blitt kuppet før visning. Vi solgte langt over verdivurdering etter 2 dager på Finn. Trodde det var veldig selgers marked nå. Anonymkode: aadd5...655 1
Drizzt Skrevet 10. mai 2022 #10 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er faktisk i en populær by i pendler avstand til Oslo. "Alle" fra Oslo kommer hit, kjøper og presser prisene sinnsykt opp. Bortsett fra min leilighet, den vil ingen ha.. Anonymkode: b7eca...360 Er leiligheten overpriset? Er den i dårlig område? Ikke god beliggenhet med tanke på kollektiv, skoler og barnehager? Er det oppussingsprosjekt? Er det veldig mye negativt i takstrapporten? Ikke minst - har du en dårlig megler som ikke gjør noe for å selge den? 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #11 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): At det løsner snart gjør det ikke. Etter 17 mai går det bare nedover ,da er det reise / ferie tid. Så kan det løsne i slutten av august ,start av september igjen. Anonymkode: a3357...800 Det var vel litt firkantet. Boligmarkedet har høysesong mars-mai/juni. Så at 17. mai er noe absolutt sluttfrist på ei stund tror jeg ikke på. Anonymkode: 0cef6...43f 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #12 Skrevet 10. mai 2022 Drizzt skrev (1 minutt siden): Er leiligheten overpriset? Er den i dårlig område? Ikke god beliggenhet med tanke på kollektiv, skoler og barnehager? Er det oppussingsprosjekt? Er det veldig mye negativt i takstrapporten? Ikke minst - har du en dårlig megler som ikke gjør noe for å selge den? Ikke overpriset nei. Det er sentralt, 5 min å gå til butikker, rett v bhg og 10 min å gå til togstasjonen. Naboer som selger i samme prisklasse har solgt dagen etter visning, og de har brukt samme megler. Er ikke oppussingsobjekt nei, men naturlig "sliten". Nyoppusset bad da så det bør jo være et pluss, men den gang ei... Anonymkode: b7eca...360
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #13 Skrevet 10. mai 2022 Når er visningen da? Er det noen påmeldte? Anonymkode: 170f4...cf4
Drizzt Skrevet 10. mai 2022 #14 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke overpriset nei. Det er sentralt, 5 min å gå til butikker, rett v bhg og 10 min å gå til togstasjonen. Naboer som selger i samme prisklasse har solgt dagen etter visning, og de har brukt samme megler. Er ikke oppussingsobjekt nei, men naturlig "sliten". Nyoppusset bad da så det bør jo være et pluss, men den gang ei... Anonymkode: b7eca...360 OK, har du stylet den? Det lønner seg faktisk å style. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #15 Skrevet 10. mai 2022 Drizzt skrev (3 minutter siden): OK, har du stylet den? Det lønner seg faktisk å style. Ja selvfølgelig har jeg stylet. Kastet og ryddet, vasket og stylet. Luket og klippet gresset... Anonymkode: b7eca...360
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #16 Skrevet 11. mai 2022 Den blir solgt. mai og Juni er høysesong for huskjøp. Faktisk burde de som er på utkikk etter nytt hus kjøpe (senest) i juni, slik at de rekker å få solgt boligen de har fra før i august/september. Hvis de derimot venter og kjøper i august/september blir det vanskeligere å få solgt i oktober. Anonymkode: d3e8b...118
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #17 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja selvfølgelig har jeg stylet. Kastet og ryddet, vasket og stylet. Luket og klippet gresset... Anonymkode: b7eca...360 Første etasje... Anonymkode: f225c...e28 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #18 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er faktisk i en populær by i pendler avstand til Oslo. "Alle" fra Oslo kommer hit, kjøper og presser prisene sinnsykt opp. Bortsett fra min leilighet, den vil ingen ha.. Anonymkode: b7eca...360 Det løser seg nok! Ettersom du skriver at du har luket og klippet gresset, høres det ut som om du har en hageflekk. Det bør virkelig være interessant for boligkjøpere i Oslo-området 😊 Har du vurdert å style uteplassen litt også? (kanskje har du gjort det allerede) 🙂 Anonymkode: ed6e1...485 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #19 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det løser seg nok! Ettersom du skriver at du har luket og klippet gresset, høres det ut som om du har en hageflekk. Det bør virkelig være interessant for boligkjøpere i Oslo-området 😊 Har du vurdert å style uteplassen litt også? (kanskje har du gjort det allerede) 🙂 Anonymkode: ed6e1...485 Har stylet uteplass og, med puter og blomster 🌺 Håper det løser seg snart. Dette er mer følelsesladet og utmattende enn jeg i det hele tatt kunne forestille meg Anonymkode: b7eca...360 1
Gjest Lunaris Skrevet 11. mai 2022 #20 Skrevet 11. mai 2022 Dere får nok solgt etter fellesferien, for da er det skilsmissetid! 🤓
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå