Gå til innhold

Vil prøve meg på dating for første gang, men trenger tips!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 år (kvinne). Egentlig har jeg ikke selvtillit til dette med dating, men jeg har likevel så lyst til å prøve det. Jeg har ett langvarig forhold bak meg (ble slutt i 2018), og ett forhold på ca 10 mnd hvor det ble slutt i 2019. Førstnevnte møtte jeg i en gruppechat på MSN for flere år tilbake, mens nummer to ble jeg kjent med på en fest i 2016 (som venner, før vi begynte å snakke i begynnelsen av 2019).

Jeg vet bare ikke hvordan man skal gjøre det når man er litt overvektig (har gått ned ganske mye i vekt de siste årene og skal enda lenger ned, men har hatt en massiv helsegevinst med det jeg har gått ned så langt). Jeg er ufør, og jeg har barn, så jeg føler (etter alt jeg har lest her inne) at jeg er totalt uinteressant på markedet. Ikke vet jeg hvilke bilder man skal ta til profilen sin eller hvordan man skal skrive en god bio til Tinder. Jeg kan også nevne at det jeg er ute etter er et fast forhold og ikke et raskt ligg.

Hvilke datingapper eller sider er best?

Anonymkode: 42ce0...04a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke uinteressant på markedet - KG er ikke stedet for å  føle seg bedre på datingfronten ;) 

Det finnes noen for alle, også for deg :) du må bare finne rett type. Nettdating er tøft, du får mange slag i trynet, du kommer borti haugevis av menn som bare er ute etter oppmerksomhet, og mange vil nok bare ha et ligg. Innimellom alle disse finnes det knakandes gode og fine menn, som vil akkurat det samme som deg. 

vær tydelig på hva du vil. 

Bruk sukker, fb- dating, happn evt tinder. Det er de jeg har  mest hell med hvert fall :)  lykke til :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

At du er ufør med barn gjør det uaktuelt for veldig mange, meg inkludert 😅

Ikke så mye du får gjort med det akkurat, men det finnes alltid noen som ikke bryr seg.

Anonymkode: f22c8...1c2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...