Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi flyttet sammen for et år siden, og før det har vi hatt det fint. Nå er han blitt forelsket i telefonen sin, og sitter stort sett å ser på damer og runker om behovet for sex oppstår. Sex med meg har blitt mindre og mindre, og dårligere og dårligere. Vi hadde kjempebra sex før, utforskende, lekne og det var egentlig perfekt. Skjønner ikke hva som skjedde med han. Han har gradvis bare meldt seg av lidenskapet og begjæret vi hadde sammen. 

Det er så trist. Jeg har tatt det opp med han et par ganger (kanskje ikke hardt nok), men det blir ikke noe bedre. Jeg merker at tenningen hans ikke er til stede når vi først har sex også. Han er ofte slapp og jeg må jobbe for å få han stiv. Sexen er fort overstått, og selvom han ofte sørger for at jeg kommer, så gir det meg lite. Savner å sex med noen som VIRKELIG vil ha meg. Ikke bare få det overstått. 

Jeg har blitt veldig deppa av dette, og det føles egentlig som en kjærlighetssorg. Selvtilliten min er helt borte. Jeg føler at dette forholdet ødelegger meg. Samtidig prøver jeg å si til meg selv at sex ikke betyr alt. Vi har jo et godt vennskap.. Men det er ikke nok for meg-. Jeg føler at jeg har mistet kjæresten min. 

Har noen vært i gjennom det samme? Kan dette gå over på noen måte, eller er løpet kjørt når tenningen hans for meg er borte? 

Anonymkode: 08e00...420

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...