Gå til innhold

Ferdige "hamburgere" som er ok?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen tps? Vi trenger ganske så mange til en samling så det må være ferdige for ingen av oss gidder å lage de ferske.. 😄 Men min erfaring med slike frosne burgere er at det av og til er biter av brusk i de men når vi har vært på Mc Donalds så har vi ikke opplevd det...er hovedsakelig barn som skal spise og de er jo ikke så glad i slike småbiter heller, så ja, noen gode forslag? 

Anonymkode: 9a8e5...daf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker å kjøpe sånn frossen åttepakning (tror jeg) på Rema 1000. Tror merket er Prima. Syns de er gode og har aldri opplevd at de har biter med brusk.

Anonymkode: 26447...eca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Meny sine Angus burgere fra ferskvaredisken!
Passe tykkelse, saftige og digge!

25kr pr stk.

Anonymkode: 8995f...269

AnonymBruker
Skrevet

Butcher burger i frysedisken!

Anonymkode: 1fdbb...737

Skrevet

Vis det er hovedsaklig til barn, så ville jeg kjøpt Gilde sine frosne (de orginale liker jeg best). Tror det er 8 i pk. De er ikke dem værste jeg har prøvd. Men blir best om de stekes i frossen tilstand. Hadde kanskje lagt litt mer penger på godt ham.brød, det brioche som selges på meny er veldig gode, jeg ber om å få dem frosne, og tar de ut samme dag de skal spises

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Meny sine Angus burgere fra ferskvaredisken!
Passe tykkelse, saftige og digge!

25kr pr stk.

Anonymkode: 8995f...269

Da blir det billigere for ts å kjøpe burgere på McDonalds. Det kan du vel gjøre, ts, hvis du liker dem? 

Anonymkode: 07e75...d94

• Liker 1
Skrevet

Vi synes coop sine burgere i grill perfekt serien er ganske gode. Husker ikke helt pris, men er 2 for 3. litt ulike smaker å velge mellom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...