AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Kjæresten min har hele forholdet vært veldig opptatt av andre damer, både på some og irl. For eksempel kan han glo og snu seg etter damer selv om jeg går ved siden av, men om jeg konfronterer han nekter han og sier at jeg lager drama. Er vi på stranda sammen legger han seg på magen og tar på solbriller og glaner på damer. Igjen nekter han for det. Kjører vi forbi en ung dame når vi er i bil, kan han justere speil og snu seg for å se mer når vi kjører forbi. Han lar damer sitte på fanget hans på jobbfester, sexter med andre osv osv. Jeg har bestemt meg for å gjøre det slutt, for jeg synes dette er så sykt flaut, men siden han sier at det er jeg som er drama og sykelig sjalu så lurer jeg på om dette er noe andre ville reagert på? Anonymkode: bf8f4...7b4
micromaya Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Kjører vi forbi en ung dame når vi er i bil, kan han justere speil og snu seg for å se mer når vi kjører forbi. Han lar damer sitte på fanget hans på jobbfester, sexter med andre osv osv. Han der hadde ikke vært kjæresten min lenge, for å si det sånn... Det gjør meg ingen ting at kjæresten min ser på andre, det gjør da jeg og – men glaning og det du beskriver her er langt over streken. 6
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 Herregud, så pinlig! Hadde vært veldig flau om det var min kjæreste ja. Bare å kvitte seg med sånne. Hva er greia med sånne menn? De må liksom demonstrativt vise at de konstant ser på og vurderer kvinnekropper, fordi de er... så mandige og virile? Eller noe? Anonymkode: 3e807...9b2 1
flusa Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 Dette er upassende oppførsel. Hadde ikke funnet meg i det. Han fikk velge mellom meg eller 'friheten'sin.. 2
AnnePåLande Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kjæresten min har hele forholdet vært veldig opptatt av andre damer, både på some og irl. For eksempel kan han glo og snu seg etter damer selv om jeg går ved siden av, men om jeg konfronterer han nekter han og sier at jeg lager drama. Er vi på stranda sammen legger han seg på magen og tar på solbriller og glaner på damer. Igjen nekter han for det. Kjører vi forbi en ung dame når vi er i bil, kan han justere speil og snu seg for å se mer når vi kjører forbi. Han lar damer sitte på fanget hans på jobbfester, sexter med andre osv osv. Jeg har bestemt meg for å gjøre det slutt, for jeg synes dette er så sykt flaut, men siden han sier at det er jeg som er drama og sykelig sjalu så lurer jeg på om dette er noe andre ville reagert på? Anonymkode: bf8f4...7b4 En ting er nå å se på andre, men å glo slik og sexte? Nei, bare nei. 3
Nymerïa Skrevet 10. mai 2022 #6 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har bestemt meg for å gjøre det slutt Du har funnet løsninga selv, nå får du stole på det. Han er selvfølgelig ikke enig i din vurdering, hadde han vært det hadde han ikke oppført seg slik i utgangspunktet. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #7 Skrevet 10. mai 2022 NymeriaRhoynar skrev (2 minutter siden): Du har funnet løsninga selv, nå får du stole på det. Han er selvfølgelig ikke enig i din vurdering, hadde han vært det hadde han ikke oppført seg slik i utgangspunktet. Enig i det, men likevel greit å sjekke om andre hadde synes dette var greit. Anonymkode: bf8f4...7b4 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #8 Skrevet 10. mai 2022 Nei, jeg kunne ikke vært sammen med en mann som oppførte seg så creepy med konstant vandrende, utstikkende øyne. Når ser han på deg? Gir han deg oppmerksomhet og komplimenter? Han er tydeligvis mye mer opptatt av ytre verdier enn indre verdier, og krasjer totalt med mitt verdisyn. Thank you, goodbye, boy✌ Anonymkode: e55e1...f1e
Oppland Skrevet 10. mai 2022 #9 Skrevet 10. mai 2022 Jeg var sammen med en som var akkurat som din kjæreste. Vi giftet oss å fikk barn, mannen min forandret seg ikke. Det gikk noen år, men er nå forlengst skilt, det stoppet ikke med "bare" stirring på andre damer viste det seg. Selvsagt behøver ikke din kjære gå lenger enn til å se på damene, men......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå