AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 ... pga medarbeiderundersøkelse hvor jeg vet at jeg selv og et par andre endelig turte å skrive litt om at vi synes at noen forhold på arbeidsplassen og sosiale forskjeller ikke er helt ok. Sjefen min annonserte dette. Men måten han gjorde det på, fikk meg til å forstå at distriktssjef kom for å sette oss på plass. Mitt spørsmål er: "Burde jeg ha med advokat på møte? Ta kontakt med kjedenes HR og ha med en representant derifra?" Det har vært så mye opp gjennom åra, og jeg har flere ganger selv tenkt på å involvere d-sjef og HR, men jeg har ikke turt. Jeg er egentlig glad at d-sjef endelig skal få høre fra oss, og ikke bare vår sjef som jeg har merket forteller en helt annen historie enn det som mange ganger har skjedd. Jeg er ikke organisert, og sånn.sol jeg har forstått det på nettsidene, så gjelder ikke et eventuelt medlemskap for eksisterende problemer, men fremtidige som kan oppstå. Anonymkode: 03e5a...934
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Jeg tror ikke du har noe å frykte her. Distriktssjefen kommer nok fordi hun/han har sett resultatene fra medarbeiderundersøkelsen og ønsker å kartlegge hva som skjer. I siste ende er det sjefen din som har ansvaret for at arbeidsmiljøet er dårlig, og det er sikkert derfor han har annonsert det på den måten du skriver (som at distriktssjefen skal «sette dere på plass»). Sjefen din er sikkert kjemperedd for at distriktssjefen skal se at det ikke fungerer, og at det er din sjef som er ansvarlig for det. Jeg ville ikke ha tatt med advokat eller andre, det er ikke et sånt type møte. Se an samtalen og hvordan det går, hvis du tør å være litt åpen ville jeg ha vært det- nå har du en sjanse til at en med innflytelse hører på deg og din versjon. Hvis ikke distriktssjefen får dette fra dere har hun/han jo bare sjefens versjon og noen tall og funn fra en medarbeiderundersøkelse. Anonymkode: 6a8be...916
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå