AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Lukter kjønnsorganene til kvinner og menn likt? Jeg vet jo selvfølgelig min egen lukt, både som ren og skitten. Og føler at de få mennene jeg har vært kjæreste med luktet veldig likt meg. En litt bitter og søt sjølukt på en måte. Er det vanlig? Så lurer jeg litt også på hva som er verst iht lukt og smak av en skitten penis og skitten vagina. Igjen har jeg kun meg selv å dømme etter. Selv smaker jeg ikke så ille, men lukter helt j..... etter flere dager uten vask. Men har aldri vært borti en skitten penis. Hvordan lukter en skitten penis ifht en skitten vagina. Rar tråd, men sitter å funderer litt over det...🙈 Anonymkode: 36316...759
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Jeg synes alle, både kvinner og menn, har sin egen lukt. Har med kosthold, medisiner og flere andre ting. Ingen lukter det samme. Men mange lukter fiskeaktig, men ulike varianter. Så det er mitt svar på det. Anonymkode: 36f71...ba1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 Det ER en forskjell... Jeg (mann) er veldig hekta på og mottakelig for kvinnens (jeg sier:) duft...!!! Og akkurat den er det bare kvinnen som har. Den kan virke fysisk "berusende" på meg, nærmest. Kan bli deilig susete i hodet av den når den er på sitt beste. Så for meg er den litt som hvordan nektar tiltrekker seg biene. Hvis hennes duft sitter igjen på fingrene mine...vel, jeg kan nyte den i flere timer etterpå, til siste molekyl... Vet det er forsket på disse feromonene osv. og at de kan virke kraftig på mannehjernen... Tror ikke kvinner kan oppleve dette på samme måte, det er noe biokjemisk der. Men jeg opplever det mest som seksuell "naturmagi"... (Åh, kom på den ubetalelige scenen fra filmen "The Perfume" hvor en stor forsamling av folk blir akutt ustoppelig sprengkåte og alle straks begynner å ha sex med hverandre når de kjenner duften av Parfymen. En veldig sær og rar, men også sexy og vakker film.) Jeg kunne aldri tatt feil av hennes duft og min egen (hverken om nyvasket eller ikke helt... Og dette har jeg alltid tenkt om/med tidligere partnere også. Selv om det alltid kan variere en del gjennom kvinnens syklus osv. Tror vel alle har litt sin egen duft, men det er også en klart gjenkjennelig kvinneduft som skiller seg fra mannens. Fordi hun har vagina, fordi vel, kvinner og menn ER forskjellige... Mener jeg, da, etter å ha kjent på forskjellen...noen tusen ganger. Men noen syns jo at koriander lukter såpe, og noen menn liker ikke engang hvordan kvinnekjønnet lukter, så luktesansen er vel mye individuell den også. Noen, som jeg, blir veldig tent av kjønnsluktene, andre syns de er helt krise. OK, men jeg har nok en fetisj der...innrømmer det! Anonymkode: 0ca98...1fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå