AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Hei, Jeg lurer på hvorfor menn er utro når de nettopp er gått inn i et forhold? Og hva regner dere som å være utro? Anonymkode: 16767...2f0
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Fordi monogami er biologisk unaturlig for menn. Kanskje. Anonymkode: 8d8a9...b7f
TheHairyToothfairy Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 Samme årsak som hvorfor kvinner er utro. 8
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei, Jeg lurer på hvorfor menn er utro når de nettopp er gått inn i et forhold? Og hva regner dere som å være utro? Anonymkode: 16767...2f0 Det er fordi alle menn er narsissister. Anonymkode: 6e906...469 2
TheHairyToothfairy Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er fordi alle menn er narsissister. Anonymkode: 6e906...469 Neh, det er vi ikke. Vi bryr oss bare ikke om deg. Eller de andre som sier sånt, og mener det. 7
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #6 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei, Jeg lurer på hvorfor menn er utro når de nettopp er gått inn i et forhold? Og hva regner dere som å være utro? Anonymkode: 16767...2f0 Sannsynligvis av samme grunn som kvinner er utro... Vet ikke jeg. Har aldri vært utro. Grensa går ved kyssing, kysser man er man utro. Anonymkode: 3f1b6...be3 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #7 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er fordi alle menn er narsissister. Anonymkode: 6e906...469 Ikke svar så dumt. Mannehater? Anonymkode: 3f1b6...be3 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #8 Skrevet 10. mai 2022 Det finnes det jo tusen grunner for, like mange som det finnes for at kvinner er det. Kvinner like mye utro. Min fordom mot NOEN menn da, er at de ikke klarer å si nei, de er ikke så vant med å avvise. Alkohol gjør dem enda svakere i viljen. Så en mann som er utro selv om han er i et nytt forhold, er fort en sånn en. Hvis en vakker dame kaster seg i fanget deres så har de ikke kjangs. Anonymkode: bec21...39a 2
Isambard Skrevet 10. mai 2022 #9 Skrevet 10. mai 2022 Jeg mener at utroskap er å ha sex med andre. Jeg vil kanskje ta med kyssing på munnen. Jeg tipper menn har forskjellige grunner Noen er samvittighetsløse og er notorisk utro. Andre lar seg lokke når de er i tvil om forholdet de er i. Alkohol gjør at folk bryter grenser. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #10 Skrevet 10. mai 2022 2 minutter siden, Isambard said: Jeg mener at utroskap er å ha sex med andre. Jeg vil kanskje ta med kyssing på munnen. Jeg tipper menn har forskjellige grunner Noen er samvittighetsløse og er notorisk utro. Andre lar seg lokke når de er i tvil om forholdet de er i. Alkohol gjør at folk bryter grenser. Han er utro uten alkohol, og det er snakk om sexting med en annen jente. Anonymkode: 16767...2f0
Isambard Skrevet 10. mai 2022 #11 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er utro uten alkohol, og det er snakk om sexting med en annen jente. Anonymkode: 16767...2f0 Det er over grensa uansett hva man kaller det. Der virker som om han tar forholdet deres veldig lite seriøst. 7
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #12 Skrevet 10. mai 2022 Folk som er utro kan for eksempel være respektløse, ha lav impulskontroll, stort bekreftelsesbehov, lav på empati, mangle samvittighet, være dårlige på å sette grenser. Anonymkode: c87c1...c14 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #13 Skrevet 10. mai 2022 Om mannen din har vært utro når han nettopp har gått inn i et forhold, er det nok fordi han ikke tar forholdet seriøst. Kanskje han ikke er en seriøs type, som er på jakt etter noe varig, og ønsker å ha flere strenger å spille på. Han har ikke bestemt seg for at du er den han vil ha. Kanskje er han veldig ung, og ønsker ikke å låse seg fast med noen/deg. Anonymkode: 9fb46...894
Isambard Skrevet 10. mai 2022 #14 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det finnes det jo tusen grunner for, like mange som det finnes for at kvinner er det. Kvinner like mye utro. Min fordom mot NOEN menn da, er at de ikke klarer å si nei, de er ikke så vant med å avvise. Alkohol gjør dem enda svakere i viljen. Så en mann som er utro selv om han er i et nytt forhold, er fort en sånn en. Hvis en vakker dame kaster seg i fanget deres så har de ikke kjangs. Anonymkode: bec21...39a Jeg tror du er inne på noe. Jeg er ikke en av dem som tror at det er mye lettere for kvinner å finne partner. Det er like vanskelig for alle. jeg tror derimot at menn flest sjeldnere opplever at kvinner er direkte og pågående. Man kan bli tatt litt "off guard" og bli veldig smigret. Det blir i alle fall jeg, men jeg har ikke vært utro. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #15 Skrevet 10. mai 2022 5 minutter siden, Isambard said: Jeg tror du er inne på noe. Jeg er ikke en av dem som tror at det er mye lettere for kvinner å finne partner. Det er like vanskelig for alle. jeg tror derimot at menn flest sjeldnere opplever at kvinner er direkte og pågående. Man kan bli tatt litt "off guard" og bli veldig smigret. Det blir i alle fall jeg, men jeg har ikke vært utro. Jeg absolutt enig med dere, men jeg har sett på meldingene at hun har ikke sendt melding til han på noen dager, og da har han sendt henne melding. Så det er ikke akkurat som hun kaster seg i fanget på han heller, så «off guard» er han ikke Anonymkode: 16767...2f0
flusa Skrevet 10. mai 2022 #16 Skrevet 10. mai 2022 Så lenge man gjør noe og skjuler det for partneren sin, er man utro, mener jeg. Det kan være så enkelt som teksting. Er sikkert flere grunner for at noen er utro,jeg kan ikke tenke meg hvorfor man gidder når man er i et forhold. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #17 Skrevet 10. mai 2022 13 minutter siden, Isambard said: Jeg tror du er inne på noe. Jeg er ikke en av dem som tror at det er mye lettere for kvinner å finne partner. Det er like vanskelig for alle. jeg tror derimot at menn flest sjeldnere opplever at kvinner er direkte og pågående. Man kan bli tatt litt "off guard" og bli veldig smigret. Det blir i alle fall jeg, men jeg har ikke vært utro. Og hun har sagt et par ganger at han kan heller ta kontakt når forholdet er over.. men han fortsetter. Anonymkode: 16767...2f0
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #18 Skrevet 10. mai 2022 4 minutter siden, flusa said: Så lenge man gjør noe og skjuler det for partneren sin, er man utro, mener jeg. Det kan være så enkelt som teksting. Er sikkert flere grunner for at noen er utro,jeg kan ikke tenke meg hvorfor man gidder når man er i et forhold. Enig. Anonymkode: 16767...2f0 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #19 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og hun har sagt et par ganger at han kan heller ta kontakt når forholdet er over.. men han fortsetter. Anonymkode: 16767...2f0 Da har hun mer integritet og moral enn han har. For en slask. Anonymkode: c87c1...c14 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #20 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og hun har sagt et par ganger at han kan heller ta kontakt når forholdet er over.. men han fortsetter. Anonymkode: 16767...2f0 Da er han ikke interessert i å være eksklusiv med deg på dette tidspunktet. Om du virkelig lurer på hvorfor din mann er utro, må du forsøke å forstå din mann, ikke alle andre menn. Menn er individer akkurat som kvinner, og de kommer rett og slett ikke flatpakket og "skru sammen slik tegningen viser". Din mann er et eget menneske, med egne tanker, egen personlighet, bakgrunnshistorie osv... Bli kjent med han og finn ut hvorfor han er som han er. Eller gå videre og la han være som han er uten å gå noe dypere inn i det. Det er helt opp til deg. Ville dessverre ikke oppfordret deg til å satse på denne mannen... Anonymkode: 9fb46...894 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå