Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke eggløsning/syklus av meg selv og er avhengig av å bruke Letrozol for å få eggløsning. Ble gravid denne syklusen, men var kjemisk. Fikk beskjed om å droppe Letrozol til vi var helt sikre på det var en abort. 
Problemet er at jeg får jo ikke eggløsning uten letrozol og vil jo derfor måtte hoppe over en syklus og starte med Provera osv for å få syklus igjen. 

Lurer derfor på om noen har opplevd å ikke ha eggløsning uten letrozol, men at dere har pauset/seponert letrozol og allikevel fått eggløsning neste syklus?

Anonymkode: 914af...570

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvor lenge må du vente? Hvis testene er negative kan du ikke da be om å få begynne på provera igjen? Evt at du starter litt senere enn mensdag 3 feks? Hvilken dag er du på?  Hvis du både har mens og negativ test tror jeg jeg ville stått på mitt..

AnonymBruker
Skrevet
Laura80 skrev (9 minutter siden):

Men hvor lenge må du vente? Hvis testene er negative kan du ikke da be om å få begynne på provera igjen? Evt at du starter litt senere enn mensdag 3 feks? Hvilken dag er du på?  Hvis du både har mens og negativ test tror jeg jeg ville stått på mitt..

Er ferdig med mensen nå. Er på syklusdag 7. Måtte vente fire uker før jeg får begynne på Provera 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er ferdig med mensen nå. Er på syklusdag 7. Måtte vente fire uker før jeg får begynne på Provera 

Ok da så. :) håper du får el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...