AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Jeg(k39) har truffet en hyggelig kjekk type, ikke møtt han ennå, bortsett fra den kvelden vi sto i taxikø sammen. Men vi har tekstet litt, og det er trivelig. Jeg nevnte forrige uke at jeg skulle be han med og drive med en felles hobby en kveld denne uka. Så kanskje kanskje venter han på invitasjon... Men så ble jeg plutselig litt usikker (på meg SELV først og fremst.... ) og kjenner jeg har lyst til å vente til han ber meg ut.... vet ikke...kanskje for å skåne meg selv for nedverdigelse og skuffelse om han sier nei. Sant at jeg veldig gjerne VIL at mannen skal be ut/varte litt opp. Det også kanskje for å kanskje hjelpe litt på mitt elendige selvbilde og kjenne et snev av å føle meg ønsket. Råd? Anonymkode: de22e...fe0
Hmmmmmm Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Jeg k40, spurte også en mann om han ønsket å bli bedre kjent. Trodde aldri jeg skulle tørre det egentlig🤭 men jeg kastet meg i det. Gjør det, gjør det, gjennomfør det😁 12
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 Spør! Menn kan også være redde for å bli avvist. Sier han nei, så har du i hvert fall prøvd. Anonymkode: 793a1...974 3 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg nevnte forrige uke at jeg skulle be han med og drive med en felles hobby en kveld denne uka. Så kanskje kanskje venter han på invitasjon... Hvis noen hadde sagt noe sånt til meg, så ville jeg tolket det som lite interesse, hvis hun ikke følger opp. Uansett synes jeg du bør senke skuldre og forventninger. Det er bare første date. Det er det som kommer etterpå som gjelder. M50 Anonymkode: 548ac...1be 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 Jeg har egentlig (påvist) aversjon og unnvikende atferd spesielt sosialt. Jeg er ikke asosial, har venner jrg er teygg på! men velger heller å "isolere meg" enn å gå inn i nye relasjoner....og potensielt bli avvist og en smell i selvbildet igjen. Mulig jeg ordlegger meg litt "feil" nå, da mange har mer greie på sånne personlighetstrekk enn meg. Men det er sånn det føles for meg. MEN det er bedre enn at han spør, og så vil han bare ligge, ....og så ghoster han meg. Så jeg tar litt kontroll på situasjonen ved å spørre og, kanskje? Gud bedre, som jeg overtenker. Men dette var en brain dump av min indre monolog. Anonymkode: de22e...fe0 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #6 Skrevet 10. mai 2022 Bare spør. Du skal dø en dag uansett så hvorfor ikke. Anonymkode: ad0d2...0be
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #7 Skrevet 10. mai 2022 Det neste skrittet i relasjonen er opp til deg, når du har sagt du skal invitere. Hopp i det og foreslå en kveld:-) Anonymkode: 7cb41...41d 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #8 Skrevet 10. mai 2022 Gå for det du vil ha! Hvorfor ikke? Det er ikke så farlig å bli avvist heller...altså.. du overlever å miste noen du er glad i, en avvisning eller to ila livet, er faktisk ikke så ille. Få litt perspektiv på ting. Anonymkode: 769a8...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #9 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gå for det du vil ha! Hvorfor ikke? Det er ikke så farlig å bli avvist heller...altså.. du overlever å miste noen du er glad i, en avvisning eller to ila livet, er faktisk ikke så ille. Få litt perspektiv på ting. Anonymkode: 769a8...0dd Nei, det er ikke så farlig å bli avvist, men jeg er skrudd sammen sånn at jeg tar det tungt, og tar det som et tegn på at det er noe galt med MEG. Jeg vet jo at det er irrasjonelt. Og psykologen min sier at jeg bare MÅ hoppe i det ...eksponeringsterapi. Anonymkode: de22e...fe0
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #10 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det er ikke så farlig å bli avvist, men jeg er skrudd sammen sånn at jeg tar det tungt, og tar det som et tegn på at det er noe galt med MEG. Jeg vet jo at det er irrasjonelt. Og psykologen min sier at jeg bare MÅ hoppe i det ...eksponeringsterapi. Anonymkode: de22e...fe0 Jeg forstår hva du mener. Jeg har hatt det slik selv. Jeg gjorde det en gang, og to med samme fyr. Ble avvist. Han sa det på en fin måte. Jeg følte meg litt kjip og dum en liten stund (kanskje noen uker/1 måned-ish). Og så gikk det over. Og nå driter jeg i det. Virkelig. Kunne ikke brydd med mindre. Han har sikkert glemt det, jeg har nesten glemt det og han er helt ubetydelig i det store bildet, MEN jeg har lært at det ikke er verdens undergang å bli avvist... Anonymkode: 769a8...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #11 Skrevet 10. mai 2022 Det er litt tankespinn her skjønner jeg. Denne felles hobbyen, er det puling eller? Hvis ikke så kan du jo gjøre utrolig mye for å bli kjent med fyren, før dere legger dere ned. Det virker litt viljeløst av deg, å bare flyte med strømmen. Pule/ghoste, lizzom. Det kan fort bli selvoppfyllende. Anonymkode: 548ac...1be
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #12 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er litt tankespinn her skjønner jeg. Denne felles hobbyen, er det puling eller? Hvis ikke så kan du jo gjøre utrolig mye for å bli kjent med fyren, før dere legger dere ned. Det virker litt viljeløst av deg, å bare flyte med strømmen. Pule/ghoste, lizzom. Det kan fort bli selvoppfyllende. Anonymkode: 548ac...1be Har du lest HI?? Anonymkode: de22e...fe0
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #13 Skrevet 10. mai 2022 Spør! Du taper ingenting, annet enn litt stolthet, og det går fort over. Da kan du prøve å vinkle det til mestringsfølelse fordi du faktisk turte! Jeg gjør det der hele tida, jeg sliter med mange tanker om at jeg er mislykka, fæl, stygg, ekkel, osv. Men jeg kan ikke lulle meg inn i en verden hvor jeg aldri gjør noe skummelt, da stagnerer jeg og det blir aldri bedre. Anonymkode: ee96c...d6f 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #14 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spør! Du taper ingenting, annet enn litt stolthet, og det går fort over. Da kan du prøve å vinkle det til mestringsfølelse fordi du faktisk turte! Jeg gjør det der hele tida, jeg sliter med mange tanker om at jeg er mislykka, fæl, stygg, ekkel, osv. Men jeg kan ikke lulle meg inn i en verden hvor jeg aldri gjør noe skummelt, da stagnerer jeg og det blir aldri bedre. Anonymkode: ee96c...d6f takk❤️ Anonymkode: de22e...fe0
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #15 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg nevnte forrige uke at jeg skulle be han med og drive med en felles hobby en kveld denne uka. Så kanskje kanskje venter han på invitasjon... Han tenker vel at du har ombestemt deg Anonymkode: 88d21...182
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #16 Skrevet 10. mai 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har egentlig (påvist) aversjon og unnvikende atferd spesielt sosialt. Jeg er ikke asosial, har venner jrg er teygg på! men velger heller å "isolere meg" enn å gå inn i nye relasjoner....og potensielt bli avvist og en smell i selvbildet igjen. Mulig jeg ordlegger meg litt "feil" nå, da mange har mer greie på sånne personlighetstrekk enn meg. Men det er sånn det føles for meg. MEN det er bedre enn at han spør, og så vil han bare ligge, ....og så ghoster han meg. Så jeg tar litt kontroll på situasjonen ved å spørre og, kanskje? Gud bedre, som jeg overtenker. Men dette var en brain dump av min indre monolog. Anonymkode: de22e...fe0 Jeg er helt lik med unnvikende atferd, og velger isolasjon fremfor nye relasjoner med menn for å hindre avvisning og å bli brukt og såret. Så i ditt tilfelle har jeg gjort begge deler, har selv spurt for å være den i kontroll og motsatt fall ventet og nektet å ta initiativ. Begge deler har endt positivt og negativt. Hvis jeg var deg ville jeg tenkt nøye over hvor interessert han virket og kun gjort det hvis han virket veldig interessert. Siden du sa du skulle si ifra, så venter han nok. Hadde dere derimot sagt at dere bare prates videre hadde jeg ventet på han. Anonymkode: 9a3bd...ffc
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #17 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du lest HI?? Anonymkode: de22e...fe0 Ja, men det var dels svar på det andre innlegget hennes, der hun nevner ghosting etter sex. Hun har møtt fyren én gang, i en taxikø, og har allerede fantasert opp et scenario uten like. Hun har vel noe kontroll over hva som skjer når de møtes? Anonymkode: 548ac...1be 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #18 Skrevet 10. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Ja, men det var dels svar på det andre innlegget hennes, der hun nevner ghosting etter sex. Hun har møtt fyren én gang, i en taxikø, og har allerede fantasert opp et scenario uten like. Hun har vel noe kontroll over hva som skjer når de møtes? Anonymkode: 548ac...1be Å «forutse» slike uheldige hendelser og hvordan man kan unngå dem er helt normalt for oss som har litt engstelig/unnvikende tilknytning Anonymkode: 9a3bd...ffc
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #19 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han tenker vel at du har ombestemt deg Anonymkode: 88d21...182 Ja, det er nok slik det virker. Du vet, vi menn ønsker også å få noen hint om interesse. Virker du HELT uinteressert og blir ghostet har du bedt om det selv. Er du interessert så vis det! Anonymkode: ee2c9...110
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #20 Skrevet 10. mai 2022 Da har jeg spurt... Nå er jeg livredd. Verste som kan skje er nei da! Og da kan jeg være glad for at nei kom før første møte og ikke som ghosting etter en stund. Anonymkode: de22e...fe0 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå