17.11 Skrevet 11. mai 2022 #21 Del Skrevet 11. mai 2022 Jeg liker det når seddelen er brettet som en skjorte, det syns jeg er sjarmerende. Ellers kan jeg nok styre meg for kreative løsninger på pengegaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #22 Del Skrevet 11. mai 2022 Jeg synes det er gøy hvis folk gjør noe litt morsomt ut av gaven, og det ikke bare blir konvolutter med sedler. Samtidig som de bør gjøre det på en måte som ikke lager mye ekstra styr for den som får gaven. Vi har pleid å få penger i morsomme løsninger, der pengene (Sedler) er festet med lim som løsner lett og greit. Da er det ikke mye ekstraarbeid for den som får gaven. Da jeg var yngre pleide penge-lappen å komme brettet som en skjorte, når den ble gitt som gave i familien. Det syntes de fleste var litt ekstra gøy, og det skadet ikke seddelen. Anonymkode: a5e63...c85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #23 Del Skrevet 14. mai 2022 Datteren vår ble konfirmert forrige helg, hun var så glad for at ingen hadde laget en «kreativ» og «omsorgsfull» gave! Jeg er helt enig med henne. Det at man ikke liker sånn der dill betyr ikke at man kun setter pris på verdien av gaven, som noen her antyder! Hun fikk mange fine, håndskrevne, lange kort og fotobøker der pengene lå inni. Mye bedre syns hun (og vi). Anonymkode: f7ae7...42d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #24 Del Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 11.5.2022 den 12.44): Jeg synes det er gøy hvis folk gjør noe litt morsomt ut av gaven, og det ikke bare blir konvolutter med sedler. Samtidig som de bør gjøre det på en måte som ikke lager mye ekstra styr for den som får gaven. Vi har pleid å få penger i morsomme løsninger, der pengene (Sedler) er festet med lim som løsner lett og greit. Da er det ikke mye ekstraarbeid for den som får gaven. Da jeg var yngre pleide penge-lappen å komme brettet som en skjorte, når den ble gitt som gave i familien. Det syntes de fleste var litt ekstra gøy, og det skadet ikke seddelen. Anonymkode: a5e63...c85 Dette hørtes jo bra ut. Mitt innlegg over her var ment til 50- øringer og kronestykker Anonymkode: f7ae7...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 14. mai 2022 #25 Del Skrevet 14. mai 2022 Vipps! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå