Gå til innhold

"Morsomme" pengegaver til konfirmanten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker det når seddelen er brettet som en skjorte, det syns jeg er sjarmerende. Ellers kan jeg nok styre meg for kreative løsninger på pengegaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes det er gøy hvis folk gjør noe litt morsomt ut av gaven, og det ikke bare blir konvolutter med sedler. 
Samtidig som de bør gjøre det på en måte som ikke lager mye ekstra styr for den som får gaven. 

Vi har pleid å få penger i morsomme løsninger, der pengene (Sedler) er festet med lim som løsner lett og greit. Da er det ikke mye ekstraarbeid for den som får gaven. 

Da jeg var yngre pleide penge-lappen å komme brettet som en skjorte, når den ble gitt som gave i familien. Det syntes de fleste var litt ekstra gøy, og det skadet ikke seddelen. 

Anonymkode: a5e63...c85

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Datteren vår ble konfirmert forrige helg, hun var så glad for at ingen hadde laget en «kreativ» og «omsorgsfull» gave! Jeg er helt enig med henne. Det at man ikke liker sånn der dill betyr ikke at man kun setter pris på verdien av gaven, som noen her antyder! Hun fikk mange fine, håndskrevne, lange kort og fotobøker der pengene lå inni. Mye bedre syns hun (og vi). 

Anonymkode: f7ae7...42d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.5.2022 den 12.44):

Jeg synes det er gøy hvis folk gjør noe litt morsomt ut av gaven, og det ikke bare blir konvolutter med sedler. 
Samtidig som de bør gjøre det på en måte som ikke lager mye ekstra styr for den som får gaven. 

Vi har pleid å få penger i morsomme løsninger, der pengene (Sedler) er festet med lim som løsner lett og greit. Da er det ikke mye ekstraarbeid for den som får gaven. 

Da jeg var yngre pleide penge-lappen å komme brettet som en skjorte, når den ble gitt som gave i familien. Det syntes de fleste var litt ekstra gøy, og det skadet ikke seddelen. 

Anonymkode: a5e63...c85

Dette hørtes jo bra ut. Mitt innlegg over her var ment til 50- øringer og kronestykker

Anonymkode: f7ae7...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...