Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke sove. Holder på å gå gjennom et samlivsbrudd. Vi har et lite barn sammen. Jeg vil sitte igjen med omtrent en million etter vi selger boligen. Har nedbetalt studielånet og har ikke noe annet lån. Har jobbet deltid. Men om jeg jobber 100% burde jeg kunne tjene 500 000 - 550 000 året. Vi vil mest sannsynlig fordele omsorgen for barnet 50/50, kanskje jeg vil ende opp med mindre, men håper ikke det. Jeg er rundt 40 år. Hvor ille er min situasjon økonomisk?

Anonymkode: b17c1...4b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får ikke sove. Holder på å gå gjennom et samlivsbrudd. Vi har et lite barn sammen. Jeg vil sitte igjen med omtrent en million etter vi selger boligen. Har nedbetalt studielånet og har ikke noe annet lån. Har jobbet deltid. Men om jeg jobber 100% burde jeg kunne tjene 500 000 - 550 000 året. Vi vil mest sannsynlig fordele omsorgen for barnet 50/50, kanskje jeg vil ende opp med mindre, men håper ikke det. Jeg er rundt 40 år. Hvor ille er min situasjon økonomisk?

Anonymkode: b17c1...4b7

Den er faktisk veldig bra. Så du kan sove godt 

Anonymkode: 66ae0...092

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det høres så galt ut 😅 tror ikke du trenger å være nervøs,  i begynnelsen blir det jo annerledes men det blir det jo automatisk når du er vandt til å ha din partners økonomi også men det er jo ikke lite penger bare får du er vandt til mere 🙂 man vender seg fort til også det er bare nytt men nytt blir fort vanlig 🙂

Anonymkode: 866c2...846

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har 0 lån 

står igjen med 1 mill 

kan tjene bortimot 500K i året 

vet du. Det der går faktisk helt fint 

Anonymkode: abe3d...bcc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Om du synes at du trenger mere penger så kan du jo jobbe ekstra når du ikke har barnet.

Anonymkode: 9bd3a...7eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer til å gå fint! 😊

Anonymkode: 13929...03b

AnonymBruker
Skrevet

Du er heldig i forhold til mange 😄 

Anonymkode: bed65...e67

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt igjen med 500 000 i ENK, tjener på det meste 450 000 i året og har studielån på over 100 000. Hvis jeg klarer meg, så klarer ihvertfall du deg 👍

Anonymkode: 07265...319

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg satt igjen med 500 000 i ENK, tjener på det meste 450 000 i året og har studielån på over 100 000. Hvis jeg klarer meg, så klarer ihvertfall du deg 👍

*egenkapital, ikke ENK 

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du *må* bo *sentralt* i Oslo burde da dette gå fint i massevis 🙂

Anonymkode: b0602...493

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...