Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr i ca 3 måneder nå. Det var han som tok kontakt i ettertid etter å ha pratet litt på fest. Gikk tregt de første 2 månedene. han inviterte meg til date, men han avlyste stort sett hver gang pga at noe kom i veien. Virket både intressert og uinteressert på en gang. Nå i de siste par ukene vil han møtes hele tiden plutselig og klager på at vi møtes så lite hvis jeg ikke kan. Har barna annenhver uke, så er ikke så lett å få til å treffe han de ukene. Men jeg prøver å finne tid å være fleksibel. Nå vil han møte svigers og barna og alt mulig. Nå går det i full fart. Ingen mellomting liksom! Hvordan tolker jeg dette? skjønner ingenting lenger. Er rusten på datingfronten, og blir forvirret av hele mannen.

Anonymkode: 3e5e2...62d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har datet en fyr i ca 3 måneder nå. Det var han som tok kontakt i ettertid etter å ha pratet litt på fest. Gikk tregt de første 2 månedene. han inviterte meg til date, men han avlyste stort sett hver gang pga at noe kom i veien. Virket både intressert og uinteressert på en gang. Nå i de siste par ukene vil han møtes hele tiden plutselig og klager på at vi møtes så lite hvis jeg ikke kan. Har barna annenhver uke, så er ikke så lett å få til å treffe han de ukene. Men jeg prøver å finne tid å være fleksibel. Nå vil han møte svigers og barna og alt mulig. Nå går det i full fart. Ingen mellomting liksom! Hvordan tolker jeg dette? skjønner ingenting lenger. Er rusten på datingfronten, og blir forvirret av hele mannen.

Synes værtfall ikke det hørtes bra ut.. rødt flagg .. hadde droppet han å finne noen mer stabil heller 

Anonymkode: e335c...65a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: d4143...00d

AnonymBruker
Skrevet

Han er hot and cold. Dette kan fort føre i en hekt. Styr unna!

Anonymkode: 0b766...91b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Høres som han har hatt noen andre, og at det nå var over. Og at   at din tur kom nå. 

Skygge unna.

Anonymkode: 50b45...35b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Høres som han har hatt noen andre, og at det nå var over. Og at   at din tur kom nå. 

Skygge unna.

Enig. Virker nærmest litt sånn

Anonymkode: e1fa9...4f8

AnonymBruker
Skrevet

Siden du er såpass forvirret, syns jeg du skal sette på bremsene litt. Man skal være ganske sikker på forholdet når man skal introdusere noen til barna sine. 

Anonymkode: 7a38a...543

• Liker 2
Skrevet

Du må i alle fall ikke involvere barna. Og så å bruke uttrykket «svigers» (og vil møte barna) etter 1 mnd dating - her er det så mange røde flagg at du kunne sydd juleduk.

Han høres ikke stabil ut. Ville avsluttet kontakten asap. Her er det ingenting å bli forvirret over - han er too much, too fast. Normale menn er ikke sånn. Normale menn forstår at man ikke kan involvere barn. Enda et rødt flagg at han har gått fra uinteressert til «besatt». Finn noen som er mer voksen, ansvarlig og stabil. 

AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke høre på alle disse negative oppgulpene. Det kan nemlig være at han har falt for deg :) 

Recklessly, headlessly in love with you

Blissfully painful and insanity....  

Mange av oss menn er litt sånn, vi føler oss litt frem, er usikre og så går vi plutselig rett på snørra 🥰🤩😍

Hilsen mann 50, som har vært der før og tror jeg er på vei dit igjen akkurat nå 🥰

Anonymkode: 96810...c19

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Skygge unna.

Er det ikke sånn det er i moderne dating? At man møter litt forskjellig til man bestemmer seg? 

Anonymkode: 53c9e...c95

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Han har ‘godkjent’ deg, du er ikke en tulling, så nå er det fritt frem for ham å være en tulling. Han er faktisk den personen han har prøvd å unngå. 

Anonymkode: 39e5c...5ef

Skrevet

Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...