AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Doen har alltid i tid til annen laget litt dryppe lyder (at det bråker når den fyller seg opp) etter jeg har trekt opp Men nå var det en helt ny lyd!!! Jeg trakk opp, og med en gang kom det en VELDIG høy ule lyd som varte i 10 sekunder. Jeg skvatt så fælt at jeg hoppet ut av badet med buksa på anklene 😂 Om jeg skal sammenligne lyden med noe, så var den som et tog holdt tuta inne lenge Anonymkode: a3d25...e2b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Luft i vannrørene, antagelig på grunn av vedlikehold ett sted mellom doen din og vannverket. Anonymkode: a354d...96c 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Luft i vannrørene, antagelig på grunn av vedlikehold ett sted mellom doen din og vannverket. Anonymkode: a354d...96c Åja 😅 Trodde det var noe galt med min do jeg 😳 Anonymkode: a3d25...e2b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Min og har begynt med det der🚽 Anonymkode: d754d...ede
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Min nye lager en rar lyd når den fyller seg opp. Tror det er en sparedo, så vannet kommer inn på en annen måte? Eller luft siden røret er «nytt», altså tre måneder😂 Rørleggeren sa det var normalt. Ville kanskje fullt litt ekstra med og kjent etter lekkasjer? Anonymkode: a9aab...701
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå