Gå til innhold

Menn, hadde dere tatt ei dame som har holdt på med kompisen din seriøst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør menn spesifikt, da jeg vet oss jenter er mer strengere på det med girlcode.

Det er en fyr som har spurt om vi skal treffes, men jeg er usikker på hva slags relasjon han er ute etter. Kjenner kompisen hans da jeg også hadde planer om å treffe han en del måneder tilbake, men aldri ble noe av da han til slutt "stood me up". Vennen hans virker i det minste snill(ere) da. Ikke min type fysisk, men mer mentalt! Det virker som han er genuin, og ikke aner om "relasjonen" mellom meg og hans venn. Likevel er jeg redd for at det bare er et spill, og at de prøver å lure meg men hvem vet! Til menn: hadde dere tatt en jente/dame som har holdt på eller (kun) flørtet via tekst med kompisen din tidligere seriøst? Vil gjerne høre innspill til min problemstilling. Alle kommentarer er velkomne. 

Hilsen jente i tidlig 20-årene 😊

Anonymkode: 4ee43...1aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne vært faren din, og har kanskje hatt tid til å få et rundere syn på det. Dessuten var det ganske mye av at kjærester vandret innad i venneflokken min. Jeg aner jo ikke hvem du har vært på flørtern med, og det kan være en ny hver uke, for alt jeg vet. At kompisen min tilfeldigvis var en av dem, hadde jeg ikke brydd meg om.

Anonymkode: 4100f...6c5

Skrevet

tror ikke noen er ute etter å fucke med deg deg. Så lenge du ikke var i noe forhold med han første synes jeg du bare kan gønne på med nummer to. Nummer 2 (ikke du) bør dog informere mann 1 om datinga/knullinga/håndholdinga (eller hva som er planen) før nyheten eventuelt når allmennheten

Gjest Dustete
Skrevet

De fleste av oss menn har ikke noen "girlcode" der vi bryr oss om hvem du har vært med før oss. Vi er bare glade akkurat JEG får være med deg, uansett hva det leder til.

Skrevet

Nei, her lever bro code sterkt. Har en kompis vært bortpå ei dame, er hun helt uinteressant. Men det finnes selvsagt menn som går utenom den også. Du vet jo ikke uten at du har forsøkt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det.

Anonymkode: 5c6a9...7de

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg spør menn spesifikt, da jeg vet oss jenter er mer strengere på det med girlcode.

😂

Tar ting som ikke er sant for 1000$, Alex :fnise: Regner jo åpenbart med at du troller, men la oss si det oppriktig lurer, da...

Snakke sammen, og "holde på" er to vidt forskjellige ting, men i utgangspunktet - NEI, jeg hadde ikke vært interessert i noe med en dame som har/har hatt noe på gang med en kompis...  Har jo noe med såkalt "brocode" å gjøre, men også "kvaliteten" av damen/e som er med på den slags...  :opplyser:  

Finn deg noe utenfor den "kretsen", ikke vær desp.... Enkelt og greit. 

Edith. dvs. om du ikke bor på bØgda, og du kun har 3 "ungkarer" å velge i.... 

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor på en plass hvor alle kjenner alle, og det skal nesten litt godt gjøres å ikke ha felles bekjente (og derav kjenner folk man har hatt en relasjon til tidligere). 

Jeg hadde hatt et ons med kompisen til samboer, og han hadde et tre år langt forhold med min venninnes venninne (ergo jeg vet godt hvem hun er). Det sto heldigvis ikke i veien for noen av oss. :)

Anonymkode: 27484...bb3

AnonymBruker
Skrevet
Beeblebrox skrev (9 timer siden):

men også "kvaliteten" av damen/e som er med på den slags...  :opplyser:  

Hva er det for slags idiotisk shaming?  Har hun "vært bortpå" noen av mine kamerater, så er det et kvalitetsstempel, i forhold til alt mulig annet skrap hun kan ha vært uheldig med. I ts' tilfelle møtte hun jo aldri fyren en gang. Et ikkeproblem altså. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva er det for slags idiotisk shaming?  Har hun "vært bortpå" noen av mine kamerater, så er det et kvalitetsstempel, i forhold til alt mulig annet skrap hun kan ha vært uheldig med. I ts' tilfelle møtte hun jo aldri fyren en gang. Et ikkeproblem altså. 

Hehe, ja... Hva slags kompiser har man dersom det er et stort negativt tegn om en dame dersom de har hatt kontakt med henne. Og hvorfor er man kompis med dårlige menn?

Anonymkode: e20e2...4c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er en fyr som har spurt om vi skal treffes, men jeg er usikker på hva slags relasjon han er ute etter. Kjenner kompisen hans da jeg også hadde planer om å treffe han en del måneder tilbake, men aldri ble noe av da han til slutt "stood me up". Vennen hans virker i det minste snill(ere) da. Ikke min type fysisk, men mer mentalt! Det virker som han er genuin, og ikke aner om "relasjonen" mellom meg og hans venn. Likevel er jeg redd for at det bare er et spill, og at de prøver å lure meg men hvem vet! Til menn: hadde dere tatt en jente/dame som har holdt på eller (kun) flørtet via tekst med kompisen din tidligere seriøst? Vil gjerne høre innspill til min problemstilling. Alle kommentarer er velkomne. 

At "jenter er strengere på det med girlcode" er ikke noe du vet nei, det er noe du tror. Og jeg tror du tar feil. Hørt om brocode?

Når det er sagt, at du hadde "planer om å treffe ham" dekkes ikke av koden, så det er ikke noe problem. Hadde du vært eksen til en kompis hadde det vært noe helt annet. Da hadde du vært helt uaktuell.

Anonymkode: f7999...4d8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

"Idiotisk shaming" du, AB... :fnise: Det er en personlig mening og et synspunkt. Og i min verden er slikt nettopp "skammelig".

Jeg legger meg ikke etter damer venner eller familie har hatt noen slags relasjon til, og da forventer jeg såpass av andre selv også. Gjør man det, så er man mer eller mindre uaktuell som både venn og partner.

Om du og dine har noen spesialordning der dere legger dere etter, resirkulerer/deler på dater, og anser det som noen slags "kvalitetssikringsprosjekt", eller noe som er  positivt - så blir jo det deg og din vennekrets sin business, selv om det virker utrolig sært... 

I TS sitt tilfellet  "bør" det åpenbart ikke være noe problem etter min mening, men det får jo bli opp til kompisene det er snakk om å avgjøre. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nei, det hadde jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Men du har jo ikke holdt på med kompisen i det hele tatt? Det har jo ikke vært noe mellom dere..? 

Nei, kjør på! :)

Anonymkode: 9ea4f...24f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2022 den 23.00):

Til menn: hadde dere tatt en jente/dame som har holdt på eller (kun) flørtet via tekst med kompisen din tidligere seriøst?

Nei 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Men du har jo ikke holdt på med kompisen i det hele tatt? Det har jo ikke vært noe mellom dere..? 

Nei, kjør på! :)

Anonymkode: 9ea4f...24f

Virker jo som de ikke engang har møtt hverandre... 

Anonymkode: 69210...491

• Liker 1
Gjest Hippokrates
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2022 den 23.00):

Til menn: hadde dere tatt en jente/dame som har holdt på eller (kun) flørtet via tekst med kompisen din tidligere seriøst? Vil gjerne høre innspill til min problemstilling.

Sålenge det ikke har vært sex, samliv eller noe annet form for seriøst mellom dere, og at kompisen gikk god for deg og opplegget mellom oss, så ja, da hadde jeg tatt deg seriøs. 

Som du ser, er mange vilkår som må oppfylles, så sjansen er stor for at det hadde blitt et nei. 

AnonymBruker
Skrevet

I mitt miljø har dette alltid vært sett ned på. Det har vært noe deling av kvinner bare for sex, men aldri hvis det er ei som har vært i et forhold med en kompis. Bros before hoes.

Anonymkode: 6b910...01d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I mitt miljø har dette alltid vært sett ned på. Det har vært noe deling av kvinner bare for sex, men aldri hvis det er ei som har vært i et forhold med en kompis. Bros before hoes.

Anonymkode: 6b910...01d

La meg gjette: Dere stiller opp med dekkhistorie når han er utro mot dama også?

Anonymkode: e20e2...4c7

AnonymBruker
Skrevet

Hvis kompis har pult og dumpet deg er du som en utspyttet tyggis.

Hvis kompis har hatt følelser for deg er du å regne som hellig jord.

I begge tilfellene må båndet med kompisen brytes for å satse på deg.

Anonymkode: 28ec4...519

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...