Billy Bong Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Jeg har ei kontorvenninne som jeg setter veldig stor pris på. Jeg vil så gjerne gjøre noe som kan bidra til å lyse opp hennes arbeidsdag. Jeg pleier å gi henne en blomst i ny og ne, og forteller ofte hvor mye hun betyr for meg, men har for dårlig fantasi til å finne på noe annet. Hun er midt i førtiåra, mens jeg tilhører den folkegruppen som er mest forhatt blant flertallet av de som frekventerer KG, mann i siste halvdel av femti-åra. Attpåtil ser jeg ikke særlig bra ut, og er ikke spesielt sympatisk. Vi har kun en vennlig, kollegial relasjon, og omgås ikke utenom arbeidsplassen. For ordens skyld: Jeg er gift, og har ingen planer om å forsøke på å gjøre vår relasjon til noe mer enn den er pr. i dag. Dette spørsmålet går først og fremst til de voksne damene der ute: Er det i hele tatt noe en fyr som meg kan gjøre, som kan utgjøre et lyspunkt i en dames arbeidsdag? Har du noe tips til noe som du kunne ha opplevd som positivt? 2
visp Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Billy Bong skrev (3 minutter siden): Har du noe tips til noe som du kunne ha opplevd som positivt? Å få arbeidsro:)
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 Hvis noen hadde gitt meg en iskaffe når jeg kom om morgenen hadde jeg blitt superglad! Anonymkode: 30266...52d 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Så koselig ❤️ De små tingene, kom bort til kontoret hennes med en kopp kaffe f.eks Anonymkode: 5ef44...6eb 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 visp skrev (1 minutt siden): Å få arbeidsro:) Positiv oppmerksomhet liker vel alle? Fortjent skryt om det passer seg og kanskje noe godt til kaffekoppen av og til? Jeg hadde likt at noen tok initiativ til å gå ut en sjelden gang på arbeidsplassen min. Jeg trives om kollegaene ønsker å ofte litt av fritiden for å ha det sosialt sammen. Anonymkode: e17a2...ba2 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #7 Skrevet 10. mai 2022 Tja, jeg tenker jo at berettiget ros i ny og ne, tilbud om å hente kaffe/te så hun slipper å gå selv, og generell hyggelig kollegial oppførsel er helt innafor. (Gaver, som blomst, kake, sjokolade, te osv. vil jeg tenke er mer enn "hyggelig oppmerksomhet") Litt pussig vil det vel fremstå uansett hvis det kun er denne ene kollegaen som får "spesialbehandling", men om dere er såpass gode venner, så vil dere nok ikke føle så mye på at de andre kollegaene føler seg "ekskludert". Anonymkode: 22ba4...d2b
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #8 Skrevet 10. mai 2022 Jeg setter veldig pris på om noen kommer med kaffe til meg på kontoret 🥰 Anonymkode: 7ed14...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #9 Skrevet 11. mai 2022 For min del hadde jeg blitt beklemt og utilpass om en gift mann ga meg blomster og oppmerksomhet på jobben. Stakkars dame. Anonymkode: 7e1c2...154
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #10 Skrevet 12. mai 2022 On 5/9/2022 at 10:51 PM, Billy Bong said: Jeg har ei kontorvenninne som jeg setter veldig stor pris på. Jeg vil så gjerne gjøre noe som kan bidra til å lyse opp hennes arbeidsdag. Jeg pleier å gi henne en blomst i ny og ne, og forteller ofte hvor mye hun betyr for meg, men har for dårlig fantasi til å finne på noe annet. Hun er midt i førtiåra, mens jeg tilhører den folkegruppen som er mest forhatt blant flertallet av de som frekventerer KG, mann i siste halvdel av femti-åra. Attpåtil ser jeg ikke særlig bra ut, og er ikke spesielt sympatisk. Vi har kun en vennlig, kollegial relasjon, og omgås ikke utenom arbeidsplassen. For ordens skyld: Jeg er gift, og har ingen planer om å forsøke på å gjøre vår relasjon til noe mer enn den er pr. i dag. Dette spørsmålet går først og fremst til de voksne damene der ute: Er det i hele tatt noe en fyr som meg kan gjøre, som kan utgjøre et lyspunkt i en dames arbeidsdag? Har du noe tips til noe som du kunne ha opplevd som positivt? Dude... Det er en dame på jobben min som har samme jobb som meg. Hun lærte meg opp og kan fortsatt mye mer enn meg. Jeg ga henne en konfekteske en gang som takk for opplæring og at jeg ble tatt imot så bra, men hvis jeg skulle begynt å gi henne blomster i ny og se så hadde det blitt kleint. Jeg er superglad i den dama, hun er kjempesnill, men vi er på jobb. Ting skal holdes profesjonelt. Anonymkode: d935d...fd8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå