AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Vi har vært sammen i snart 2 år. Han jobber som sjømann (styrmann) og er mye ute på havet. Sist lørdag havnet jeg i seng med en jeg møtte i byen.. Jeg hadde tatt meg et par vin for mye og ble med han hjem.. Føler meg helt forferdelig og aner ikke hva jeg skal gjøre. Kjæresten min er fortsatt ute på sjøen og kommer ikke hjem før neste uke. Han fortjener en mye bedre dame enn meg. Han er den siste personen som fortjener noe sånt..😔 Jeg vet at han kommer til å bli helt knust dersom han får vite om det. Anonymkode: 560ab...fb5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 kanskje fordi du er akkurat det. Anonymkode: a7311...9fa 13 3
FunnyBoy123 Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 (endret) Han fortjener å vite om det, det er det ingen tvil om. Som du sier selv, han fortjener en bedre dame. Du har god selvinnsikt da, du er virkelig en ekkel og forferdelig dame. Endret 9. mai 2022 av FunnyBoy123 20
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Jeg tenker at, om du ikke kommer til å gjøre det igjen....så ville jeg aldri fortalt han dette, om du ikke kan leve med dette må du fortelle det nå. Da kan du ikke fortelle det flere år etter. Anonymkode: eca52...0c2 10 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har vært sammen i snart 2 år. Han jobber som sjømann (styrmann) og er mye ute på havet. Sist lørdag havnet jeg i seng med en jeg møtte i byen.. Jeg hadde tatt meg et par vin for mye og ble med han hjem.. Føler meg helt forferdelig og aner ikke hva jeg skal gjøre. Kjæresten min er fortsatt ute på sjøen og kommer ikke hjem før neste uke. Han fortjener en mye bedre dame enn meg. Han er den siste personen som fortjener noe sånt..😔 Jeg vet at han kommer til å bli helt knust dersom han får vite om det. Anonymkode: 560ab...fb5 Hold kjeft og lov deg selv å aldri gjøre det igjen 🙂 Case closed👍 Anonymkode: 75e95...780 10 1 4
FunnyBoy123 Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg tenker at, om du ikke kommer til å gjøre det igjen....så ville jeg aldri fortalt han dette, om du ikke kan leve med dette må du fortelle det nå. Da kan du ikke fortelle det flere år etter. Anonymkode: eca52...0c2 En gang utro, alltid utro. Selvfølgelig må hun fortelle det. Forslår TS, at du sier det til han når han kommer hjem fra sjøen. 16
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 Det kommer kanskje til å bli slutt, men jeg ville fortsatt fortalt det til min kjæreste, om jeg var i dine sko. Kunne ikke levd videre med dette på samvittigheten. Vent til han kommer hjem med å si noe. Vær ydmyk og ærlig om hva som skjedde. Kanskje han kan tilgi deg, kanskje ikke. Og ikke vær utro igjen, men det er du vel ikke om det er han du vil ha. Dette var en skikkelig blemme, men så er det også menneskelig å feile. Selv ville jeg ønske at jeg kunne tilgitt min partner om dette skjedde - vi er bare mennesker, men det hadde nok ødelagt min tillit til han uansett om jeg var åpen for å tilgi eller ei. Lykke til. Anonymkode: fbc43...3f1 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 Uansett hva du velger, du er ikke noe dårlig menneske❤️ Alle kan gjøre feil. Og en gang utro alltid utro er bullshit. Jeg var utro i 94 mot en daværende kjæreste, har aldri vært utro siden. Anonymkode: 72492...549 9 4 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #9 Skrevet 9. mai 2022 FunnyBoy123 skrev (8 minutter siden): Han fortjener å vite om det, det er det ingen tvil om. Som du sier selv, han fortjener en bedre dame. Du har god selvinnsikt da, du er virkelig en ekkel og forferdelig dame. 😢 Kommer nok til å si det når han kommer hjem ja. Anonymkode: 560ab...fb5 1 2
FunnyBoy123 Skrevet 9. mai 2022 #10 Skrevet 9. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Uansett hva du velger, du er ikke noe dårlig menneske❤️ Alle kan gjøre feil. Og en gang utro alltid utro er bullshit. Jeg var utro i 94 mot en daværende kjæreste, har aldri vært utro siden. Anonymkode: 72492...549 "Alle kan gjøre feil". For et argument..😂 Det betyr i teorien at alle kan være utro, men som du sier "alle kan gjøre feil". Så da spiller det ingen rolle. En gang utro, alltid utro. Spiller ingen rolle om du har vært utro 1 gang eller 5 ganger, du har vært utro. 12 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #11 Skrevet 9. mai 2022 Huff, dette var ikke noe som skulle skje. Jeg ville sagt det når han kom hjem. Ville lagt meg paddeflat, vert helt ærlig og virkelig vist han at jeg angret og at det er han som er i fokus, ikke meg og mine følelser. Håper det ordner seg Anonymkode: 1ad8c...1d0 2 1
FunnyBoy123 Skrevet 9. mai 2022 #12 Skrevet 9. mai 2022 (endret) 28 minutter siden, AnonymBruker said: 😢 Kommer nok til å si det når han kommer hjem ja. Anonymkode: 560ab...fb5 Supert! Legg deg helt flat, også får du satse på at han tilgir deg. Håper han tar det rette valget. Endret 9. mai 2022 av FunnyBoy123 1
AnonymBruker 42 Skrevet 9. mai 2022 #13 Skrevet 9. mai 2022 FunnyBoy123 skrev (13 minutter siden): En gang utro, alltid utro. Selvfølgelig må hun fortelle det. Forslår TS, at du sier det til han når han kommer hjem fra sjøen. Den påstanden stemmer neppe... Du har sikker hørt "av skade blir man klok", o.l. Og det stemmer i veldig mange tilfeller også. Ellers er jeg enig. Du får bare bite i det sure eplet, TS - og ta konsekvensene av hva som måtte følge. Det står det iaf. litt respekt av, i motsetningen til utroskapet. 5 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #14 Skrevet 9. mai 2022 Jeg var utro mot en jeg datet for 19 år siden. Vi gjorde det slutt like etter. Jeg følte meg helt forferdelig, og var sååå skuffet over meg selv. Dette selv om vi ikke var definert som kjærester (og i nåtidens dating ville det vel ikke vært sett på som utroskap av mange). Jeg har ikke vært utro igjen,og den følelsen jeg hadde vil aldri være verdt det en gang til. Jeg er på bakgrunn av egen erfaring sterkt uenig i utsagn som "en gang utro, alltid utro". For kjæresten din sin del er det sikkert best om du ikke sier noe-om det er helt sikker han ikke får vite noe (og du beskyttet deg mot graviditet og kjønnssykdommer). Jeg ville ikke visst om min mann hadde et ligg uten følelser èn gang. Anonymkode: cbe32...0ac 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #15 Skrevet 9. mai 2022 Glad du har tenkt å si det. Når min ex var utro fortalte heldigvis hun jenten han var utro sammen med det til meg og kompisen hans sendte melding. Evig takknemlig får å få vite det🙂 utroskap er svik å det å ikke fortelle at du har sviktet noen er verre. Blir kvalm av dem som sier du ikke skal si det det er bunn nivå. Sånne folk som ikke kan si man har sviktet noen engang er verre en svikeren Anonymkode: 322ce...537 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #16 Skrevet 9. mai 2022 Foressten hadde han tenkt å si det men han ventet så lenge at jeg fant ut av det uansett så si det før noen andre gjør det eller før du ikke klarer det. Du burde ringe men er det får vondt send en melding han fortjener å vite det nå. Anonymkode: 322ce...537
Hr. Aktiv Skrevet 9. mai 2022 #17 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Vi har vært sammen i snart 2 år. Han jobber som sjømann (styrmann) og er mye ute på havet. Sist lørdag havnet jeg i seng med en jeg møtte i byen.. Jeg hadde tatt meg et par vin for mye og ble med han hjem.. Føler meg helt forferdelig og aner ikke hva jeg skal gjøre. Kjæresten min er fortsatt ute på sjøen og kommer ikke hjem før neste uke. Han fortjener en mye bedre dame enn meg. Han er den siste personen som fortjener noe sånt..😔 Jeg vet at han kommer til å bli helt knust dersom han får vite om det. Anonymkode: 560ab...fb5 Typisk damer å gjøre sånnt. Svak viljestyrke, lav selvtilit, lav impulskontroll og stadig på jakt etter bekreftelse. Jo da.... 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #18 Skrevet 9. mai 2022 Ser noen her skrive «alle kan gjøre feil». Helt enig i den, men når det kommer til akkurat utroskap så syntes jeg denne unnskyldningen blir ganske tynn. Vi begår alle feil ja, men ikke alle av oss er utro. Skal vi si det samme hvis vi slår noen ned, voldtar eller dreper. «Vi gjør jo alle feil». Det å bedra noen er noe av det styggeste og mest respektløse man kan gjøre mot en man er glad i, kanskje til og med elsker. Er man utro så kan ikke de følelsene stikke så dypt, for da ville det å være utro være helt utenkelig. I tillegg påfører man den bedratte så mye smerte. Anonymkode: ad778...99a 10 1 1
FunnyBoy123 Skrevet 9. mai 2022 #19 Skrevet 9. mai 2022 5 minutter siden, Hr. Aktiv said: Typisk damer å gjøre sånnt. Svak viljestyrke, lav selvtilit, lav impulskontroll og stadig på jakt etter bekreftelse. Jo da.... Morsomste er vel at dersom TS hadde vært en mann, hadde vel svarene fra disse damene i tråden vært litt annerledes..😂 11
Hr. Aktiv Skrevet 9. mai 2022 #20 Skrevet 9. mai 2022 FunnyBoy123 skrev (10 minutter siden): Morsomste er vel at dersom TS hadde vært en mann, hadde vel svarene fra disse damene i tråden vært litt annerledes..😂 Jepp. Det hadde vært satt penger på hodet til "svinet". 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå