AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Vi har vært sammen i snart 2 år. Han jobber som sjømann (styrmann) og er mye ute på havet. Sist lørdag havnet jeg i seng med en jeg møtte i byen.. Jeg hadde tatt meg et par vin for mye og ble med han hjem.. Føler meg helt forferdelig og aner ikke hva jeg skal gjøre. Kjæresten min er fortsatt ute på sjøen og kommer ikke hjem før neste uke. Han fortjener en mye bedre dame enn meg. Han er den siste personen som fortjener noe sånt..😔 Jeg vet at han kommer til å bli helt knust dersom han får vite om det. Anonymkode: 560ab...fb5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 kanskje fordi du er akkurat det. Anonymkode: a7311...9fa 13 3
FunnyBoy123 Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 (endret) Han fortjener å vite om det, det er det ingen tvil om. Som du sier selv, han fortjener en bedre dame. Du har god selvinnsikt da, du er virkelig en ekkel og forferdelig dame. Endret 9. mai 2022 av FunnyBoy123 20
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Jeg tenker at, om du ikke kommer til å gjøre det igjen....så ville jeg aldri fortalt han dette, om du ikke kan leve med dette må du fortelle det nå. Da kan du ikke fortelle det flere år etter. Anonymkode: eca52...0c2 10 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har vært sammen i snart 2 år. Han jobber som sjømann (styrmann) og er mye ute på havet. Sist lørdag havnet jeg i seng med en jeg møtte i byen.. Jeg hadde tatt meg et par vin for mye og ble med han hjem.. Føler meg helt forferdelig og aner ikke hva jeg skal gjøre. Kjæresten min er fortsatt ute på sjøen og kommer ikke hjem før neste uke. Han fortjener en mye bedre dame enn meg. Han er den siste personen som fortjener noe sånt..😔 Jeg vet at han kommer til å bli helt knust dersom han får vite om det. Anonymkode: 560ab...fb5 Hold kjeft og lov deg selv å aldri gjøre det igjen 🙂 Case closed👍 Anonymkode: 75e95...780 10 1 4