AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Ja som i overskriften - kom ut av et ikke godt forhold med vold som helt klart har påvirket meg. Jeg ønsker jo å være ærlig med en potensiell ny partner men vil liksom ikke plumpe ut med dette på første date.. Erfaringer? Anonymkode: 60179...02f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Er i samme situasjon. Jeg tenker å vente en stund, med mindre det kommer naturlig opp i en samtale. Er ikke noe jeg ønsker at alle skal vite, men er nok lurt å snakke om det, da det nok påvirker meg mer enn jeg tror. Anonymkode: 2e75e...36c 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 De 3 første gangene vi møttes pratet vi i timevis hver gang. Han fikk vite noe om det ila disse samtalene. Husker ikke konkret hva, men vi traff hverandre rundt 3 måneder etter bruddet, og det var veldig mye styr med eksen, blant annet med ting som måtte ordnes (felles ting etc.), så det ble rett og slett unaturlig å ikke si noe da jeg og den nye snakket såpass mye, og traff hverandre så mye som vi gjorde. Mer detaljer har han fått etter hvert, både fordi jeg har hatt behov for å snakke om det, og fordi jeg ønsket å være sikker på at han visste hvor grensene mine gikk. Jeg forstod imidlertid veldig raskt at han var til å stole helt og holdent på, og at det var bedre å dele ting enn å holde det tilbake. Det betyr ikke at han fikk vite masse i starten, men omstendighetene gjorde at han fikk vite en del tidlig, uten at det skremte han. Anonymkode: e3679...e6b
visp Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Jeg hadde tatt det veldig rolig og forsiktig med det der. Det kan bli mye for både han og deg.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Pleier ikke si noe men har sagt at jeg er litt redd men. Får litt sånne rare traumegreier avertil at jeg forsvinner inn i meg selv eller stivner å det har jeg fortalt før men de fleste har jeg ikke trengt å si noe til. Føler ikke at det er noe man trenger å prate så mye om 🤪 rart når folk planlegger å fortelle det med en gang burde kanskje kjenne personen du går ut med før du legger ut alt. Det er kun mine nærmeste som vet jeg ikke har hatt det så bra å det er mest vitner og at jeg bor på hemmelig adresse Anonymkode: 20b6a...5dd
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Pleier ikke si noe men har sagt at jeg er litt redd men. Får litt sånne rare traumegreier avertil at jeg forsvinner inn i meg selv eller stivner å det har jeg fortalt før men de fleste har jeg ikke trengt å si noe til. Føler ikke at det er noe man trenger å prate så mye om 🤪 rart når folk planlegger å fortelle det med en gang burde kanskje kjenne personen du går ut med før du legger ut alt. Det er kun mine nærmeste som vet jeg ikke har hatt det så bra å det er mest vitner og at jeg bor på hemmelig adresse Anonymkode: 20b6a...5dd Ja er enig - det er bare mine nærmeste som vet hvorfor det ble slutt - og jeg har ikke noe behov for å fortelle til gud og hvermann - men jeg vil heller ikke at det skal fremstå som om jeg ikke er ærlig.. Type «hvorfor ble du skilt» spørsmål som da svares litt sånn ullent… ts Anonymkode: 60179...02f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja er enig - det er bare mine nærmeste som vet hvorfor det ble slutt - og jeg har ikke noe behov for å fortelle til gud og hvermann - men jeg vil heller ikke at det skal fremstå som om jeg ikke er ærlig.. Type «hvorfor ble du skilt» spørsmål som da svares litt sånn ullent… ts Anonymkode: 60179...02f Skjønner ikke hva som er ullent med å si dere ikke hadde det bra sammen bare 🤪 ville værtfall ventet jeg kommer nokk aldri te å fortelle noe jeg ikke trenger å du trenger ikke si noe te noen du så vidt kjenner , men er forskjell på om dere har vært sammen en stund å så er det forskjell på å åpne seg får noen naturlig eller å slenge livet på bordet. Problemet er å det merket jeg ikke før jeg gikk på en smell selv. Noen mennesker har lett får å bli mishandlet å en narcist bruker egen din sin vold mot deg å gjør det mye verre. Forteller du at eksen din eksempel holdt armen din på en måte som knakk den vill den nye prøve å gjøre noe verre men bruker din eks metode som utgangspunkt. Værtfall min erfaring. Er livredd men å stoler ikke på noen så når jeg tenker meg om er jeg kanskje litt nazi på å snakke om sånn pga egene traume 😅 fikk en åpenbaring het mens jeg irriterte meg over å stole på folk kanskje jeg har overdrivet å stengt meg av helt herregud unnskyld rotet ble sjokkert mens jeg skrev😂😂😂 lenge leve åpenbaringer 😅 nei mista troa på meg selv haha men vær litt forsiktig bare steng deg helt av heller 🙂 Anonymkode: 20b6a...5dd
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke hva som er ullent med å si dere ikke hadde det bra sammen bare 🤪 ville værtfall ventet jeg kommer nokk aldri te å fortelle noe jeg ikke trenger å du trenger ikke si noe te noen du så vidt kjenner , men er forskjell på om dere har vært sammen en stund å så er det forskjell på å åpne seg får noen naturlig eller å slenge livet på bordet. Problemet er å det merket jeg ikke før jeg gikk på en smell selv. Noen mennesker har lett får å bli mishandlet å en narcist bruker egen din sin vold mot deg å gjør det mye verre. Forteller du at eksen din eksempel holdt armen din på en måte som knakk den vill den nye prøve å gjøre noe verre men bruker din eks metode som utgangspunkt. Værtfall min erfaring. Er livredd men å stoler ikke på noen så når jeg tenker meg om er jeg kanskje litt nazi på å snakke om sånn pga egene traume 😅 fikk en åpenbaring het mens jeg irriterte meg over å stole på folk kanskje jeg har overdrivet å stengt meg av helt herregud unnskyld rotet ble sjokkert mens jeg skrev😂😂😂 lenge leve åpenbaringer 😅 nei mista troa på meg selv haha men vær litt forsiktig bare steng deg helt av heller 🙂 Anonymkode: 20b6a...5dd Fikk dårlig samvittighet nå du må tydeligvis ikke høre på meg får jeg er bare redd alle men nå som det er gått opp får meg kan jeg jobbe med det whoho👍 du er god som har kommet deg ut å så lenge du går med engang vist noe skjer kommer du ikke til å få det sånn igjen 🙂 men helt seriøst følg mage følelsen fikk dårlig samvittighet får at jeg først mente ingen skulle vite noe men når jeg så meg selv skrive det så jeg at problemet er ikke at andre vet noe det er skammen å misstilitten som henger igjen. Den fortjener mi ikke det er jo ikke mi som har gjort noe galt Anonymkode: 20b6a...5dd
Jr.Garcon Skrevet 10. mai 2022 #9 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ja som i overskriften - kom ut av et ikke godt forhold med vold som helt klart har påvirket meg. Jeg ønsker jo å være ærlig med en potensiell ny partner men vil liksom ikke plumpe ut med dette på første date.. Erfaringer? Anonymkode: 60179...02f Jeg hadde følt det var naturlig (ønskelig) at hun hadde fortalt det hvis man merker at man har kjemi -har vært på noen dater + planlegger flere og begynner å bli kjent med hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå