Epplekiwi Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 (endret) Er det virkelig så ille? har lest her inne, fått høre det av bekjente at det bør man ikke legge ut. men nå lastet jeg ned tinder for første gang i går og nesten alle kvinnene har hva jeg ville kalt en kvinnelig versjon av baris bilde. Damene er veldig lettkledd, ofte i bikini eller lignende, det viser like mye som lingerie og ofte mer. Croptop uten bh så nipplene synes igjennom etc eller vinklet slik at man ser alt utenom nipplene i åpene "bluser". Det er mer enn nok av trening selfies i speil hvor de viser figuren, som jeg også har blitt bedt om å ikke ta. Mine søk er i alder av 21-30 profilene er også kloninger av hverandre. (min er sikkert ikke bedre da men.) Endret 9. mai 2022 av Epplekiwi skrivefeil 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Når damer sier at de ikke liker menn i bar overkropp, så mener de at de ikke liker uattraktive menn i bar overkropp. Så ser du bra ut i bar overkropp så kjør på. Eventuelt kan du prøve med bildet og uten bildet, og se hva som gir mest respons. Anonymkode: a4e96...bee 1
Snusfornuftig_ Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 Jeg sveiper venstre på menn som har barisbilder, med mindre det er et litt mindre openbart "flexebilde" feks på stranda. Men synes det er teit om det er veldig åpenbart at de vil vise seg frem i Baris. Og sånne barisbilder tatt i speilet på badet feks er IKKE bra. Jeg kan ikke snakke for andre kvinner der ute, men har ingen "barisbilder" av meg selv. Har dog et bilde i bikini på litt lang avstand. 4 1
Gjest Dustete Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker said: Når damer sier at de ikke liker menn i bar overkropp, så mener de at de ikke liker uattraktive menn i bar overkropp. Så ser du bra ut i bar overkropp så kjør på. Eventuelt kan du prøve med bildet og uten bildet, og se hva som gir mest respons. Anonymkode: a4e96...bee Dette er nok fasit. Har du ikke kropp til bar overkropp gå på gym. Må du spørre, begyn å tren. Endret 9. mai 2022 av Dustete
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Nå er jeg noen år eldre enn deg. Men lastet selv ned tinder for en uke siden, nysgjerrig.. 😅 Har også lest litt om hvilke bilder man burde styre unna å legge ut. Det jeg merker meg er at alle bilder i bar overkropp, bra trent eller ei, de går til venstre, før jeg gidder lese profilen.. Samme med de som legger ut snapen sin i profilteksten, hvertfall om de er ute etter noe seriøst. Nei jeg har ikke lettkledd bilder selv, eller helfigur treningsbilde. Anonymkode: 9079c...a7b 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 Til venstre på alle menn i bar overkropp. Om du vil tiltrekke deg et engangs knull, så tenker jeg de kan virke på de mest desperate Anonymkode: ddd3a...8b8 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 Helt klart nei fra meg på alle typer bilder i bar overkropp. Det samme gjelder de som flekser muskler, bilder fra treningsstudioet eller andre "se på meg" bilder. Ellers takk. Anonymkode: 04294...63a 6 1
Vaffelhunden Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 Jeg får alltid opp de med barisbilder relativt tidlig i bunken, så det betyr vel at de får flere likes.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #9 Skrevet 9. mai 2022 Går automatisk videre om det er bar overkropp, uansett hvor attraktiv han måtte være. Anonymkode: a8409...c56 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #10 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Når damer sier at de ikke liker menn i bar overkropp, så mener de at de ikke liker uattraktive menn i bar overkropp. Så ser du bra ut i bar overkropp så kjør på. Eventuelt kan du prøve med bildet og uten bildet, og se hva som gir mest respons. Anonymkode: a4e96...bee Nei det betyr at man ikke liker menn som er kåte på egen kropp, det ser utrolig harry ut! Og tviler på at "alle" kvinner har bikinibilder der (jeg har ikke det) men det er sikkert de som kommer opp først ja 😅 men bare fordi dere liker det så betyr ikke det at vi like samme type bilder. Anonymkode: 7c8e0...f32 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #11 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Til venstre på alle menn i bar overkropp. Om du vil tiltrekke deg et engangs knull, så tenker jeg de kan virke på de mest desperate Anonymkode: ddd3a...8b8 Man ser jo hvilke menn som er mest billige da, så ja. Anonymkode: 7c8e0...f32
Gjest AprilRyan Skrevet 10. mai 2022 #12 Skrevet 10. mai 2022 Nå er jeg eldre enn deg og har ikke peiling på hva kvinner legger ut, men for meg ble bar overkropp og speilselfies på treningssenteret totalt turn off. Det viser egentlig at han er overfladisk og useriøs. Noe jeg ikke liker og jeg tenkte at han helt sikkert bare var ute etter sex. De fleste eller alle jeg så hadde kropp til å legge ut sånne bilder så tviler på at grunnen til at sånne går til venstre er fordi de ikke hadde fin nok kropp. Man får helt sikkert likes uansett siden noen kvinner også er overfladiske, men man bør også tenke over hvilke signaler det gir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå