Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste par dagene har naboen over meg trampet og bråkt så sinnsykt. Ellers har det pleid å være veldig stille der oppe, bortsett fra når han er på fylla i helgene.

Nå dundrer han over gulvet på stive ben med hæla først, taklampen vibrerer og i går vandret han rundt til klokken ett om natten!! Fyren er en liten sprett på maks 60 kilo og jeg fatter ikke hva han driver med. Han er ikke i jobb, men det er jeg, men jeg får jo fader ikke sove middag en gang etter han holdt meg våken til langt på natt med vandringen sin for den fortsatte da jeg kom hjem i dag. 

Kan jeg ringe på og spørre hva i huleste han driver med og om han kan prøve å gå på en normal måte som før? 

Anonymkode: b9a08...0a1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ofte verre ut enn det er. Er nok dårlig lydisolert. Men at folk går i leiligheten sin må man regne med når man har valgt å bo på den måten.

Anonymkode: 94aef...801

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

De siste par dagene har naboen over meg trampet og bråkt så sinnsykt. Ellers har det pleid å være veldig stille der oppe, bortsett fra når han er på fylla i helgene.

Nå dundrer han over gulvet på stive ben med hæla først, taklampen vibrerer og i går vandret han rundt til klokken ett om natten!! Fyren er en liten sprett på maks 60 kilo og jeg fatter ikke hva han driver med. Han er ikke i jobb, men det er jeg, men jeg får jo fader ikke sove middag en gang etter han holdt meg våken til langt på natt med vandringen sin for den fortsatte da jeg kom hjem i dag. 

Kan jeg ringe på og spørre hva i huleste han driver med og om han kan prøve å gå på en normal måte som før? 

Anonymkode: b9a08...0a1

Nei!

Anonymkode: db467...8f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja hvorfor ikke. Men det kan gjøre det verre for noen tåler ikke å bli fortalt hva dem skal gjør er ivertfall slik noen oppfatter det med et sårt ego. Noen er bare drittsekker.

Anonymkode: 1a898...c9e

Skrevet

Klart du kan snakke med ham, kanskje han har tatt vekk et teppe eller noe, og det er derfor det bråker så fælt.

Skrevet

Kjøp han ett par tøfler og spør han pent om å bruke dem da du sliter med å få sove pga att det er så lytt mellom etasjene. Utover det så kan du kjøpe ørepropper å putte i ørene på natta. 

AnonymBruker
Skrevet
Queen of the North skrev (23 timer siden):

Kjøp han ett par tøfler og spør han pent om å bruke dem da du sliter med å få sove pga att det er så lytt mellom etasjene. Utover det så kan du kjøpe ørepropper å putte i ørene på natta. 

Ørepropper hjelper ikke mot vibrasjoner

Anonymkode: e65e1...5a8

AnonymBruker
Skrevet

Men for å svare TS, så gjetter jeg at naboen din har fått seg nye innesko med hardere såle enn det han pleide å bruke før. 

Anonymkode: c96a3...075

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er som meg er det hevn tramping. Jeg har uuuutrolig kjipe og bråkete naboer. Dører som slemres igjen, skramling i skap fra tidlig om morgenen til sent om kvelden, barn som løper, vaskemaskin på om natten, osv osv. Jeg tramper ofte eller lager ekstra bråk for jeg synes det er ekstremt irriterende. Kanskje det ikke er du som bråker men en annen nabo som forstyrrer? Ellers er det rart å gå fra musestille til plutselig bråkete, med mindre han har besøk av noen da..

Anonymkode: 6d203...802

AnonymBruker
Skrevet

Du forteller han ikke er i arbeid.  

Jeg har en bror som er schizofren. Han går på sterke medisiner. Ved dårlige perioder ( som I at han ikke tar medisiner) , så kan han vandre i timesvis rundt om i huset til alle døgnets tider. 

Det kan altså være en psykisk syk person som opplever uro og da nytter ikke vanlig naboklage . ( Kun ørepropper) 

Håper det løser seg . 

Anonymkode: 837d2...086

Skrevet

Ryddet for tulleinnlegg og svar til det. 

_popcorn_, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...