AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Får i blant kviser på haka, ofte i forbindelse med mensen. Nå er det 2 uker siden jeg hadde mensen og fikk kvisene. De ligger under huden, fortsatt litt hardt og rødt. Jeg skal ha avslutning med studiet til torsdag. Håper så inderlig at de er borte før det, men det er vel ikke håp 😔 Noen som har en mirakelkur? Kjipt å se tilbake på bilder fra denne dagen med to svære kviser på haka (😂)🫣 Anonymkode: 5a7c7...e06
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Ikke plukke på de. Normal hygiene. Anonymkode: 8bd16...866
Sofakona Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 Dra på apoteket..der vil de hjelpe deg;) de har en krem som heter bastiron. Dette er veldig sterke saker
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 7 minutter siden, Sofakona said: Dra på apoteket..der vil de hjelpe deg;) de har en krem som heter bastiron. Dette er veldig sterke saker Heter Basiron Anonymkode: 8bd16...866
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Jeg bruker åså basiron, men du trenger en liten tilvennings fase med det fordi du kan bli rød og tørr, så det er ikke løsningen nå om det haster. Kjøp en ansiktsmaske eller noe med tea trea i og en krem/gele fra aco med salisyre som pleier huden om natta. Dette er det som er mine erfaringer da 😄 Jeg har ikke peiling utover det at jeg har prøvd mye og har dårlig hud Og ikke klem og irriter den, når den er sånn underjordisk så må betennelsen få roe seg, har aldri opplevd at jeg får klemt dem likevel, det gjør det kun verre Godt mulig den roer seg til torstag! Anonymkode: cacce...d5d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg bruker åså basiron, men du trenger en liten tilvennings fase med det fordi du kan bli rød og tørr, så det er ikke løsningen nå om det haster. Kjøp en ansiktsmaske eller noe med tea trea i og en krem/gele fra aco med salisyre som pleier huden om natta. Dette er det som er mine erfaringer da 😄 Jeg har ikke peiling utover det at jeg har prøvd mye og har dårlig hud Og ikke klem og irriter den, når den er sånn underjordisk så må betennelsen få roe seg, har aldri opplevd at jeg får klemt dem likevel, det gjør det kun verre Godt mulig den roer seg til torstag! Anonymkode: cacce...d5d Tusen takk😍 Anonymkode: 5a7c7...e06
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #7 Skrevet 11. mai 2022 Isbit på den noen ganger om dagen har gjort mine mindre betente og hovne.. Anonymkode: e96db...468
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå