Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer snart endelig oppfølgeren til Avatar etter 13 lange år, andre her som gleder seg?

Skrevet

Jeg så Avatar (2009) på kino synes det var en ekstremt middelmådig film, ikke i nærheten av så god som det så og si alle påstod.  En av de få filmene hvor jeg har blitt påvirket av andre, Jeg så virkelig fram til å se den filmen, Og siden den ikke levde opp til det jeg så for meg, så kunne jeg egentlig ikke bli annet en skuffet. 

Så jeg kommer ikke til å se nummer 2. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker jeg likte den godt, men jeg har på en måte nesten glemt innholdet. Så den gav kanskje ikke SÅ mye inntrykk annen enn at den var fin visuelt? 🤷‍♀️ kommer nok til å se den da, men kanskje ikke på kino. 

Anonymkode: 5d09e...2ea

Skrevet

Det er ikke akkurat for tidlig. Blir nok uansett ikke som den første. Har lave forventninger. Da blir jeg i hvert fall ikke skuffet. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Syns ikke eneren var noe særlig, så kommer nok ikke til å se toeren. 

Skrevet

Jeg likte ikke den første, men ender vel opp med å se oppfølgeren likevel 😄

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg likte Avatar jeg. 🤗 Har hørt det var samme film som Pocahontas eller noe, oppbygningen av den.

Kanskje den nye har samme oppbygning som Løvenes konge? Isåfall er den jo bra nok til at jeg ønsker å se den på kino.

Jeg er ikke så kritisk til Blåkk bøster-filmer. De er ment å underholde akkurat nok til at man ikke ønsker å heller se maling tørke. Og det hadde jeg ikke lyst til da jeg så Avatar sist, så da var den bra da.

Endret av Blåttvann
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Cid skrev (1 time siden):

Nå kommer snart endelig oppfølgeren til Avatar etter 13 lange år, andre her som gleder seg?

Ettersom at de færreste oppfølgelere når opp til debut filmen, så har jeg lave forventninger med hvor middelmådig 1’eren var. Så kan vel ikke bli annet enn total katastrofe og magaplask.

Avatar solgte kun bra fordi den satte en ny standard for cgi, men plottet, filmen som helthet var klipp og lim fra Pocahontas. Så Avatar har holdt seg dårlig med årene.

Siden Avatar var Pocahontas med cgi, så  blir vel dette Pocahontas 2 med cgi, sier barr grøss og gru.

Kommer ikke til å kaste bort pengene mine på dette, for meg vil det holde å lese totalslakten fra anmeldere når den tid kommer.

Endret av Blueberrymuffin
AnonymBruker
Skrevet
Blåttvann skrev (28 minutter siden):

Jeg likte Avatar jeg

De fleste gjorde det, er bare se på imdb. 

Anonymkode: 4a51c...6e9

• Liker 1
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (18 minutter siden):

Ettersom at de færreste oppfølgelere når opp til debut filmen, så har jeg lave forventninger med hvor middelmådig 1’eren var. Så kan vel ikke bli annet enn total katastrofe og magaplask.

Avatar solgte kun bra fordi den satte en ny standard for cgi, men plottet, filmen som helthet var klipp og lim fra Pocahontas. Så Avatar har holdt seg dårlig med årene.

Siden Avatar var Pocahontas med cgi, så  blir vel dette Pocahontas 2 med cgi, sier barr grøss og gru.

Kommer ikke til å kaste bort pengene mine på dette, for meg vil det holde å lese totalslakten fra anmeldere når den tid kommer.

Jeg har ofte syntes at en oppfølger har vært bedre enn den første filmen, eksempler som jeg kommer på i farten

Tilbake til fremtiden 2, Harry Potter og mysteriekammeret, Paddington 2, Toy Story 2, Spider-Man 2, X Men 2, Hjemme alene 2 og mange flere så jeg ser godt fram til denne filmen :) 

AnonymBruker
Skrevet

Avatar 2 kommer til å tjene inn 4-5 milliarder dollar. Den vil ha 6 oppfølgere, og 3 prequels som viser den første koloniseringen av Pandora. Utallige spill vil bli laget. Temaparker vil bygges.

Når alt er over vil James Cameron være så rik at han vil kjøpe Disney.

Anonymkode: 23d33...45b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Avatar 2 kommer til å tjene inn 4-5 milliarder dollar. Den vil ha 6 oppfølgere, og 3 prequels som viser den første koloniseringen av Pandora. Utallige spill vil bli laget. Temaparker vil bygges.

Når alt er over vil James Cameron være så rik at han vil kjøpe Disney.

Anonymkode: 23d33...45b

Og gifte seg med Cameron Diaz

Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Jeg har ofte syntes at en oppfølger har vært bedre enn den første filmen, eksempler som jeg kommer på i farten

Tilbake til fremtiden 2, Harry Potter og mysteriekammeret, Paddington 2, Toy Story 2, Spider-Man 2, X Men 2, Hjemme alene 2 og mange flere så jeg ser godt fram til denne filmen :) 

Jeg var for forutinntatt, er egentlig veldig  i denne kommentaren :) Så skal spise hatten min :kokk:

Toy Story 2 er en av mine pixar favoritter gjennom tidene. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ærlig talt at den første Avatar-filmen var ufattelig over-hypet... 

Anonymkode: ee3d9...60a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2022 den 21.44):

De fleste gjorde det, er bare se på imdb. 

Anonymkode: 4a51c...6e9

Morsomt at så mange har et behov for å snakke om hvor «overhypet» den var her på forumet. KG i nøtteskall. Det er liksom ikke lov å si høyt på et anonymt forum at man likte en blockbuster😄

Anonymkode: 34ed5...63c

Skrevet

Gleder meg helt sinnsykt! Og det blir en 3D film uten 3D briller. Det blir spennende å se hvordan det fungerer.

Jeg skrek litt og skremte katten når jeg så traileren var ute!

Jeg elsker den første filmen. Har sett den veldig mange ganger. Og gleder meg veldig til alle de nye filmene som kommer fremover! 🤩

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kommer ikke til å se den. Har gjort et par forsøk på å komme meg gjennom eneren gjennom årene, men det ender bare med at jeg slår av halvveis og setter på noe annet. Har samme problem med alt av Marvel-filmer, nyere James Bond osv. Dårlig tegn når man tar seg selv i å spille Candy Crush på mobilen under filmen  :(

Endret av -jk-
Skrevet

Jeg elsket eneren og så den mange ganger, også som dårlig opptak av kino med folk gående fram og tilbake i forgrunnen, før den kom på DVD. Jeg var despo! Jeg skal se denne også og gleder meg som en unge 🙂

• Hjerte 1
Skrevet

Det ser ut som en utrolig vakker film ifra traileren. Jeg kan tenke meg å se den bare på grunn av det visuelle.

Jeg så Avatar 1, jeg tror jeg likte den, uten å bli overbegeistret.

Skrevet

James Cameron har en greie med å revolusjonere film innenfor effekter og lignende. Avatar var ulikt noe som tidligere var sett og banebrytende sådan.

Jeg likte den første meget godt. Tror jeg ga den 9/10 på Imdb. Gleder meg til nr. 2!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...