Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Lurer på en ting. Siden man regner første dag i graviditeten fra første dag i siste menstruasjon, så er man jo i teorien 2 uker lenger på vei enn man har vært gravid.(hvis man har 28 dagers syklus). Så når man er 12 uker på vei og trygt kan si det til folk så har man egentlig bare vært gravid i 10 uker? Eller misforstår jeg noe? 🙈🙈

Anonymkode: 499de...68d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hei! Lurer på en ting. Siden man regner første dag i graviditeten fra første dag i siste menstruasjon, så er man jo i teorien 2 uker lenger på vei enn man har vært gravid.(hvis man har 28 dagers syklus). Så når man er 12 uker på vei og trygt kan si det til folk så har man egentlig bare vært gravid i 10 uker? Eller misforstår jeg noe? 🙈🙈

Det regnes uansett fra første dag i siste mens, så når du er 12 uker så er du 12 uker gravid. 
men ja, graviditeten regnes fra 2 uker før. 

Anonymkode: 2c800...897

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Fosteret er 10 uker når man er 12 uker gravid ja

Anonymkode: 352e5...db4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...