AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Var noen jeg fikk kontakt med over nett som trengte hjelp med litt dyrepass. Jeg hadde sååååå lyst, da jeg jobber deltid etter lang tids depresjon og synes ikke jeg har nok å gå til. Vi møttes og jeg følte kjemien passet og hadde lyst igjen. Det var en annsonse de la ut og jeg blandt mange meldte meg. De valgte å møte meg. Vi avtalte ny dag og den dagen sender jeg melding og spør når jeg skal komme. Ingen svar. Meldingen står kun som «levert». Kommunikasjon gikk fint første gang vi skulle. I går sendte jeg ny melding og spurte om de ikke hadde fått min forrige melding og hva planen er fremover. Har ikke fått svar. Ignorerer de meg eller har det skjedd teknisk feil? Jeg synes nå det er passe frekt, hvis de velger å bare ignorere... Anonymkode: abaa8...9a0
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Innmari dårlig å ignorere, ja. I så fall kan du være litt frekk tilbake. Send en melding på telefonnummeret, skriv at du forsøkte med Messenger, men er usikker på at den gikk igjennom? Anonymkode: d2850...73a
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 iMessage er noe dritt. Det er ikke sikkert at den har blitt lest, eller for den saks skyld, kommet fram. Velg en annen kommunikasjonsform. Ring? Anonymkode: 8ca82...f48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå