Gjest Manic Skrevet 7. november 2005 #1 Skrevet 7. november 2005 Hva foregår der egentlig, jeg er så innmari nysgjerrig av meg... Noen som melder seg frivillig til å bidra med noe sladder??
Gjest uri Skrevet 7. november 2005 #2 Skrevet 7. november 2005 Jeg vet!! Bare bli supermedlem selv, så finner du det ut!!
Gjest Manic Skrevet 7. november 2005 #3 Skrevet 7. november 2005 Nei, det gidder jeg ikke... Kan dere ikke bare lime inn noen diskusjoner her da?? Så får jeg et lite innblikk, og så kan jeg jo vurdere det..
Lady Lovelylocks Skrevet 7. november 2005 #4 Skrevet 7. november 2005 Hva foregår der egentlig← Ikke mye
Gjest uri Skrevet 7. november 2005 #5 Skrevet 7. november 2005 Jammen det koster deg en tier!! En tier er vel verdt å bruke for å tilfredstille nyskjerrigheten din??
Gjest Manic Skrevet 7. november 2005 #6 Skrevet 7. november 2005 Tieren er grei, men det andre styret med å overføre penger eller hva man gjør orker jeg ei. Men nå fikk jeg jo svar, det skjer jo lite der
Gjest Hege Skrevet 7. november 2005 #7 Skrevet 7. november 2005 Å være supermedlem har da flere fordeler enn bare å ha tilgang til et lukket rom. Ser bare her! Rommet for supemedlemmer har dere jo, så hvorfor ikke bruke det aktivt? Dere finner nok på noe. Og tenkt på muligheten til å starte sin egen blogg! En blogg har du mye mer råderett over enn ei dagbok i forumet. Du kan selv velge om du vil ha den synlig for alle, bare noen få, eller kun deg selv. Ja, lista over ting du får tilgang til linker jeg jo til. Ta en titt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå