AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Som overskrifte sier, så lurer jeg på hva dere tenker og har erfart tidligere? Vi har alle ulike erfaringer på om det går raskt eller tregt, men jeg vil høre fra dere. Hva tenker dere er naturlig fase fra dating til å bli offisielle? Anonymkode: 71bc2...a41
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Jeg har foreløpig hatt to forskjellige opplevelser. Det ene forholdet hvor vi gikk fra å treffes til å være kjærester på to uker, og så et forhold der vi brukte 8 måneder på det, hvor jeg holdt igjen fordi jeg var usikker. Begge gangene var jeg veldig sikker på mannens følelser for meg. Nå har jeg datet en mann i snart to måneder hvor jeg har null peiling på hvilken retning dette tar, er frustrerende 🙈 Anonymkode: ed9ca...716 1
Chailatte Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 (endret) 3 måneder (eller mer 2 og en halv) fra vi møttes, til vi ble offesielt kjærester. Men dette er individuelt og man bør ikke sammenlikne seg for mye med andre da alle forhold er forskjellige. Men jeg ville satt en maxgrense på 6 måneder, da bør man ha tatt en avgjørelse (utifra mitt perspektiv og det jeg er komfortabel med). Endret 10. mai 2022 av Chailatte 1
Lothlorien- Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 Brukte 2-3 uker på det, alt føltes bare riktig.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 4 uker når det virkelig var riktig, 8-18 måneder når det ikke var riktig. Anonymkode: 979ea...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå